پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مه غلیظ و لغزندگی جاده در محور کیاسر

نقشینه، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: در محور کیاسر مازندران، مه غلیظ گزارش شده است.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهادانگه ساری، به نقل از ایسنا، نقشینه، کارشناس هواشناسی در این باره و همچنین تشریح آب و هوای تهران و سایر شهرها گفت: در حال حاضر از ایستگاه‌های سراب، کلیبر، هریس، نیر، خلخال، سرعین، زنجان، نور آباد لرستان،‌ فرودگاه اردبیل و سمیرم اصفهان بارش برف گزارش شده است. دید در سرعین 300 متر، نیر 700 و هریس 1200 متر است.

 

وی ادامه داد که در محورهای مشکین شهر، سقز، سیابیشه، زرینه کردستان،‌ کیاسر مازندران، جیرنده گیلان، نمین و ماسوله مه غلیظ گزارش شده است.

 

وی افزود: همچنین پیش‌بینی می‌شود که امروز در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های غربی البرز بارش داشته باشیم که روی مناطق مرتفع و کوهستانی هم بارش‌ها به صورت برف و برای مناطق جنوب کشور آسمانی همراه با رعد و برق خواهیم داشت. از بعد از ظهر امروز از سمت غرب کشور از میزان ابرها کاسته می‌شود،‌ فردا بارش‌ها با شدت کمتری برای سواحل شمال و مناطقی از شمال شرق ادامه پیدا می‌کند و به تدریج بارش‌ها خاتمه خواهد داشت ولی از روز یکشنبه هفته آینده انتظار موج جدیدی از بارش‌ها را در کشور خواهیم داشت. فردا و پس فردا بخش‌های مرکزی خلیج فارس مواج خواهد شد.

 

نقشینه درباره هوای تهران نیز گفت: در تهران هم امروز بارش‌هایی به صورت پراکنده و در مناطق مرتفع بارش برف پیش بینی می‌کنیم. بیشینه دمای تهران امروز 12 درجه،‌ فردا 11 و پس فردا 9 درجه پیش بینی می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.