پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرمربی : جایگاه نساجی در جدول خوب است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، رضا مهاجری جمعه شب در کنفرانس خبری پایان بازی تیمش با پارس جنوبی جم که با نتیجه مساوی صفر بر صفر به پایان رسید در گفت و گو با خبرنگاران افزود : در این دیدار سه بازیکن اصلی خود را به دلیل آنفلوانزا و محرومیت در اختیار نداشتیم و با ترکیب کامل بازی نکردیم که بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم.
وی ادامه داد : علاوه بر این ، بازی را در هوای بارانی در یک زمین نامناسب انجام دادیم و چندین ضربه ما نیز به دلیل بدشانسی وارد دروازه حریف نشد ، در حالی که اگر یکی از این ضربه ها را به گل تبدیل می کردیم، قطعا نتیجه تغییر می کرد و ما می توانستیم به برد برسیم.
سرمربی نساجی گفت : برای رسیدن به ترکیب کامل و بازیکنان آماده ، ما زمان بیشتری نیاز داریم و همچنان برخی از بازیکنان جدید ما همانند حسین ماهینی و روح الله باقری به آن آمادگی که مد نظرمان است، نرسیده اند و در آینده نزدیک به این آمادگی می رسند و نتیجه می گیریم.
وی افزود : فوتبال بازی سخت و دشواری است و برای نتیجه گیری نیاز به صبر بیشتری از سوی هواداران دارد و باید این فرصت را در اختیار کادر فنی قرار بدهیم که بتوانند تیم را به گونه ای که می توانند به مرز آمادگی برسانند و آن وقت از تیم انتظار داشته باشیم.
مهاجری گفت : ما به عنوان کادر فنی نیز از نتیجه ای که این روزها تیم نساجی کسب می کند ، راضی نیستیم و این نتایج ضعیف ما را در برابر هواداران و مالک تیم شرمنده کرد، ولی اطمینان دارم که وضعیت تیم ما بهتر می شود و ما به رده های بالاتر جدول نیز می رسیم.
وی یادآور شد : تیم ما در شرایط سختی قرار دارد و نیم فصل دوم تعدادی از بازیکنان جدید به تیم ما اضافه شدند و ما با این وضعیت نیاز به هماهنگی بیشتر داریم تا به ترکیب اصلی برسیم و در این روزها بیشتر از هر زمانی به حمایت نیاز داریم و هر گونه فشار روحی و روانی وضعیت تیم را بدتر می کند.
سرمربی نساجی گفت : نساجی با وجود نتایج ضعیف در چند بازی اخیر همچنان در جدول رقابت های فوتبال لیگ برتر تا حد زیادی وضعیت بهتری دارد و می تواند به بالاتر از این نیز در جدول برسد و باید صبور باشیم.
رد استعفا و التیماتوم 
مهاجری همچنین در مورد زمزمه هایی مبنی بر التیماتوم هیات مدیره باشگاه به کادر فنی برای دیدار با پارس جنوبی جم ، گفت : من در هر تیمی که تاکنون حضور داشتم، هیچ وقت اجازه ندادم که مسایلی چون التیماتوم بالای سرم باشد .
وی افزود : در نشست اخیر با هیات مدیره نساجی نیز در مورد آینده تیم صحبت شد و هیج بحثی پیرامون التیماتوم مطرح نشده است و هر وقت هیات مدیره و مالک باشگاه بخواهد در این تیم می مانم و در غیر این صورت مشکلی برای جدایی از نساجی نخواهم داشت.
مهاجری گفت  من  چه در نساجی باشم و یا از این تیم جدا شوم، در هر صورت برای همیشه و تا زمانی که در فوتبال حضور داشته باشم، خود را هوادار نساجی می دانم و این تیم در جایی از قلبم قرار دارد.
دیدار دو تیم نساجی و پارس جنوبی جم در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر در قائمشهر با تساوی بدون گل خاتمه یافت و نساجی با این تساوی با ۲۰ امتیاز و یک پله صعود به رده یازدهم جدول و پارس جنوبی جم نیز با ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماند.
دو تیم هفته بیست یکم را به ترتیب با تیم های ماشین سازی و تراکتور سازی دیدار می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.