پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار بخشدار چهاردانگه با خانواده شهید شعبانعلی طاهری مزدی+تصاوير

بخشدار محترم چهاردانگه و آقای شعبان مزده عضو شواری اسلامی روستای مزده و خانم عشیری دهیار روستای مزده از خانواده شهید شعبانعلی طاهری مزدی در روستای سمسکنده ساری دیدار کردند.

0

 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري چهاردانگه ساري، آقای اسماعیل امینی بخشدار محترم چهاردانگه و آقای شعبان مزده عضو شواری اسلامی روستای مزده و خانم عشیری دهیار روستای مزده از خانواده شهید شعبانعلی طاهری مزدی در روستای سمسکنده ساری دیدار کردند.

 

در این دیدار و نشست صمیمی، پدر شهید حاج اسحاقعلی طاهری مزدی با سخنان زیبا و گرانبهایش و خاطرات جبهه و جنگ آن شهید بزرگوار را بازگو کردند.

 

همچنین در این دیدار به بیان مشکلات روستای مزده از قبیل: مشکلات آب ، جاده ، غسالخانه و معابر روشنایی برق پرداخته شد که آقای امینی ابراز امیدواری کردند که مشکلات روستا به کمک مسئولین استانی و با پیگیری های خودشان و دهیار و شورای روستای مزده و با کمک و همدلی ریش سفیدان محل خصوصا پدر بزرگوار شهید و اهالی روستا حل شود.

 

قرار شد با هاهنگی دهیار روستای مزده و با پیگیری آقای امینی  مهندس خلیلی مدیر آب و فاضلاب شهرستان ساری و آقای صیاد معاون بنیاد مسکن که در روزهای آتی حتما از روستای مزده بازدید به عمل آورند و مشکلات روستا رو از نزدیک ببینند.

 

در پایان با اهدای لوح یادبودی از پدر شهید بزرگوار و خانواده ایشان تقدیر شد.

 

با سپاس فراوان از حاج اسحاقعلی طاهری مزدی پدر شهید و برادران شهید که همکاری لازم را به عمل آوردند.

 

didar-khanevadeh-shahid-taheri-1

didar-khanevadeh-shahid-taheri-2

didar-khanevadeh-shahid-taheri-3

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.