پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرمربی نساجی از هواداران تیم عذرخواهی کرد

0

رضا مهاجری جمعه شب در کنفرانس خبری  پس از بازی با سایپای تهران در قائمشهر گفت : پیش از بازی تذکرات لازم را نسبت به این بازی سخت به بازیکنان داده بودم، ولی به هر حال ما باختیم و تمام مسئولیت این باخت را به گردن می گیرم.
وی افزود : لیگ با این باخت برای ما به پایان نرسیده و همچنان تا پایان رقابت های لیگ برتر بازی های زیادی داریم که می توانیم این باخت خانگی را جبران کنیم، کما این که در این بازی نیز فرصت برای جبران وجود داشت.
مهاجری اظهار داشت : اگر آن پنالتی که به سود ما گرفته شده بود ، تبدیل به گل می شد ، قطعا نتیجه بازی تغییر می کرد و این کار را بازیکنان سایپا با زدن پنالتی انجام دادند و توانستند نتیجه بگیرند و به پیروزی برسند.
سرمربی نساجی قائمشهر افزود : در بازی هفته قبل برابر پیکان در تهران به پیروزی رسیدیم و در این بازی شکست خوردیم . ما دو بازی متفاوت را در این دو دیدار انجام دادیم و باید این هر دو بازی را بازبینی و نقاظ ضعف را شناسایی و برطرف کنیم.
وی ادامه داد : اگر به این نتیجه رسیدیم که با این ترکیب نمی توانیم به نتیجه برسیم ، باید در ترکیب و نوع بازی خود در دیدارهای آینده تجدید نظر کنیم.
مهاجری همچنین از نحوه بازی برخی از بازیکنانش برابر سایپای تهران ابراز نارضایتی کرد و گفت : برخی از بازیکنان تاثیرگذار ما در این بازی در حد و اندازه خودشان ظاهر نشدند و باید با آنها صحبت و مشکلاتشان را بررسی کنیم.
تیم نساجی در بازی هفته هیجدهم رقابت های لیگ برتر عصر امروز میزبان سایپا تهران بود که نتیجه این دیدار را با نتیجه ۳ بر ۱ به مهمان تهرانی واگذار کرد.

نماینده مازندران در لیگ برتر با این نتیجه از ۱۸ بازی با ۱۹ امتیاز در رده دهم جدول ماندگار شد و ساپیا تهران با این نتیجه ۱۷ امتیازی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.