پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرمربی نساجی هواداران را برای دیدار با سایپا فراخواند

0

رضا مهاجری عصر پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با سایپا در قائمشهر موفقیت تیم خود را مرهون تشویق هواداران پرشمارش دانست و افزود : امیدوارم که حامیان تیم ما در نیم فصل دوم نیز همانند گذشته به ورزشگاه بیایند و تیم خود را تشویق کنند تا بتوانیم نتیجه بگیریم و به اهدافی که در پیش داریم، برسیم.
وی ادامه داد : دیدار ما در هفته هیجدهم برابر سایپا سخت و دشوار است و امیدواریم که بتوانیم در این بازی سخت سه امتیاز بازی را بگیریم و همچنان فاصله خود را با تیم های پایین جدول افزایش دهیم.
مهاجری گفت : بازی ما با تیم های پایین جدول بویژه با تیم هایی که در داخل زمین خودمان بازی می کنیم؛ حکم ۶ امتیازی را برای ما دارد و هر چند شاید وضعیت ما را در جدول تغییر زیادی ندهد، ولی در آینده کمک کار تیم خواهد شد.
وی افزود : ما نباید هیچ بازی را دستکم بگیریم و تاکنون نیز معیار ما در بازی همین بوده که تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم به برد  در بازی خانگی و امتیاز در خارج از خانه برسیم و در برابر سایپا نیز دیدار سختی را در زمین خانگی داریم.
آمادگی بازیکنان 
سرمربی نساجی گفت : آنچه برای ما مهم است ، این که بازیکنان ما برای بازی فردا از آمادگی خوبی برخوردارند و امیدوارم که بتوانیم با این آمادگی با دست پر از زمین خارج شویم.
وی از شجاعی به عنوان تنها غایب تیمش برای بازی برابر ساپیا نام برد و دلیل این غیبت را محرومیت به دلیل چهار کارته شدن اعلام کرد و اظهارداشت : بقیه بازیکنان تیم مشکلی برای بازی فردا ندارند.
مهاجری در مورد عدم حضور مربی دروازه بان نساجی مشکل این مربی را مدرکش دانست و افزود : بزودی با رفع مشکل این مربی نیز به تیم نساجی بر می گردد.
رد جادوگری در فوتبال 
سرمربی نساجی در مورد مطرح شدن بحث جادوگری در فوتبال ایران هم گفت : ما به از لحاظ شخصی هیچ اعتقادی به جاد و جنبل و این چیزها در فوتبال نداریم و جادوی ما بازیکنان ما محسوب می شوند که با تلاششان نتیجه می گیرند.
مهاجری در مورد مطرح شدن جادو شدن تیمش در نیم فصل اول ، افزود : به نظر می رسد که تیم ما در نیم فصل اول در برخی بازی ها گل های بدی خورد و شاید به همین خاطر برخی شایعه جادو شدن تیم نساجی را مطرح کردند که من هیچ اعتقادی به این بخش ندارم.
نساجی مازندران در هفته هیجدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر فردا جمعه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه میزبان تیم سایپا تهران در استادیوم شهید وطنی شهر قائمشهر است.
نساجی هم اکنون از ۱۷ بازی لیگ برتر با ۱۹ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و بازی هفته گذشته این تیم برابر پیکان تهران نیز با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی خاتمه یافت.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.