پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمک‌های غیر نقدی دانشگاهیان برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال شد

0

ایسنا/مازندران دبیر انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه مازندران گفت: کمک‌های غیر نقدی دانشگاهیان برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان جمع‌آوری و ارسال شده است.

کسری کمالی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه کمک‌های غیر نقدی از سوی دانشگاهیان جمع آوری و برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال شده است، اظهار کرد: انجمن علمی محیط زیست مازندران با همکاری مدیریت سبز، خیریه زندگی به توان دو و کانون امام حسن مجتبی (ع) کمک‌های غیر نقدی دانشگاهیان را جمع‌آوری کرده است.

وی تصریح کرد: دانشگاهیان دانشگاه مازندران بنابر اتفاقات اخیر در استان سیستان و بلوچستان، برای ابراز همدردی با هم‌وطنان خود در این مناطق، برای رفع مقدار اندکی از نیاز اولیه این افراد برای ادامه زندگی، شروع به جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی کارمندان، اساتید و دانشجویان از تاریخ 24 تا 29 دی ماه کردند که با استقبال خوبی همراه بود.

  دبیر انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه مازندران خاطرنشان کرد: اقلام جمع‌ شده شامل پتو، پوشک، پد بهداشتی، شیر خشک، لباس و کنسرو بوده با ارزش مالی بیش از 9 میلیون تومان است.

کمالی افزود: از تمام کسانی که در این کار خیر قدم برداشته کمال تشکر را داریم، به امید روزی که دیگر هیچ انسانی دچار آسیب نشود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.