پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تزریق واکسن تب برفکی برای ۳ هزار دام کوچک و بزرگ در نوشهر

0

ایسنا/مازندران رییس کمیته امداد نوشهر از تزریق واکسن تب برفکی برای ۳ هزار دام کوچک و بزرگِ مجریانِ طرحِ اشتغال این نهاد در این شهرستان خبر داد.

بهرام کیاکجوری صبح امروز در جمع خبرنگاران از تزریق واکسن تب برفکی برای ۳ هزار دام کوچک و بزرگِ در نوشهر خبر داد و اظهار کرد: به‌منظور معافیت در پرداخت هزینه واکسیناسیون توسط دامداران مجری طرح اشتغال  تفاهم نامه‌ای با اداره دامپزشکی این شهرستان انجام شده است. 

وی تصریح کرد: دام‌های مذکور مربوط به مددجویانی بوده که با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی از طریق کمیته امداد در نوشهر و بخش کجور نسبت به راه‌اندازی طرح‌های دامداری اقدام کرده‌اند و این نهاد نیز با اقدامات نظارتی برای پایداری طرح‌ها از آنان حمایت می‌کند.

رییس کمیته امداد نوشهر خاطرنشان کرد: تمامی دام‌های مجریان طرح اشتغال تحت پوشش بیمه صندوق محصولات کشاورزی قرار دارند که در صورت تلف شدن برابر ضوابط و مقررات بیمه از دریافت خسارات بهره مند می‌شوند .

کیاکجوری با تقدیر از مشارکت و همکاری اداره دامپزشکی این شهرستان با کمیته امداد گفت: کمیته امداد نوشهر دارای ۴۰۰ واحد طرح اشتغال دامپروری بالغ بر ۳ هزار راس دام است که اقدامات لازم برای پایداری طرح‌های اشتغال انجام می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.