پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حکومت اسلامی با هویت دینی باید برای نسل جوان بازگو شود

0

ایسنا/مازندران فرماندار نور گفت: حکومت اسلامی با هویت دینی باید برای نسل جوان بازگو شود.

علی شادمان در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان نور که عصر روز گذشته در سالن اجتماعات فرمانداری نور برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یادآور اقتدار ملت ایران در برابر نظام سلطه با وحدت و پکپارچگی است.
وی با اشاره به رسالت سنگین ما نسبت به نسل جوان امروز تصریح کرد: باید به جوانان این مرز و بوم گفته شود که طی چهل سال انقلاب چه کارها شده است تا بتوانند ادامه دهنده راه این انقلاب و شهدا باشند.
فرماندار نور خاطرنشان کرد: روزی کشور ایران ژاندارم آمریکا بود اما اگر امروز همان آمریکا بخواهد قلدری کندجوابش را دندانشکن خواهیم داد و این چیزی است که انقلاب به ما آموخته است.
شادمان بیان کرد: کشور ایران هشت سال به تنهایی ایستاد و جنگید و مظلومانه شهید و اسیر و جانباز داد تا سانتی از این سرزمین در دست بیگانه قرار نگیرد و این همان عزتی که باعث افتخار تک تک ایرانیان است.
وی افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نمادی از غرور ملی دینی ما است که با لباس سبزش کل دنیا را متوجه خود کرد وحتما نام او بر تارک تاریخ نشسسته خواهد شد.
فرماندار نور گفت: روزی در تمامی حوزه‌های پزشکی، علمی، تکنولوژی، تولیدی وابسته به کشورهای دیگر بودیم اما امروز در بسیاری از موارد قدرت صادرات نیز فراهم شده است.
شادمان با بیان اینکه دهه فجر باید با تمام وجود و انرژی و حلات برگزار شود، افزود: حکومت اسلامی با هویت دینی باید برای نسل جوان بازگو شود تا جوانان این مملکت با واقعیت ها آشنا شوند. 
وی با اشاره به اینکه مدیران باید فضای ادارات خود را در دهه فجر بسیار متفاوت کنند، یادآور شد: مدیران دهه فجر امسال را از پروسه اداری خارج کنند، انجام کارهای فرهنگی و طنین انداز شدن سرودهای انقلابی یکی از مهمترین کارها در دهه فجر است.
فرماندار نور عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات اکثر پروژه‌های بزرگ شهرستان  قبل از ایام دهه فجر افتتاح شد تا سوءتفاهمی در این راستا وجود نداشته باشد اما پروژه‌های کوچک و مانده را حتما جزء‌ای از عملکرد بیاورند.
شادمان تصریح کرد: در شرایطی که دشمن جنگ اقتصادی را بر ما تحمیل کرده نظام ابتکار عمل داشت و ما باید موشک‌های اقتصادی را به حرکت در بیاوریم. 
وی گفت: جایگاهی که اکنون در آن حضور داریم مدیون خون شهدایی هستیم که جان خود را برای این نظام و کشور فداکردند بنابراین باید کاری کنیم که که شرمنده خون شهدا نباشیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.