پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار اشتغال روستایی در سیمرغ جذب شد

0

مجتبی حبیب نژاد روشن روز یک شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سیمرغ ، افزود: سهم اشتغال روستایی این شهرستان امسال بالای پنج میلیارد تومان بوده است که توانسته ایم بالای ۱۹ میلیارد تومان جذب کنیم .

وی از جذب سه برابری اشتغال روستائی در شهرستان سیمرغ خبر داد و گفت که در بحث جذب اعتبار اشتغال روستائی این شهرستان موفق شد تا رتبه دوم استان را به خود اختصاص دهد.

فرماندار شهرستان سیمرغ با تذکر جدی به برخی از مدیران دستگاه های اجرایی که نسبت به جذب اعتبارات استانی کم کاری کرده اند ، افزود  : مدیران باید نسبت به جذب اعتبارات استانی و تخصیص دستگاه خود آگاهانه تر عمل کنند چرا که ضعف آنان باعث می شود تا شهرستان دیگر نسبت به تخصیص اعتبار اقدام نماید .

حبیب نژاد با نزدیک شدن به ایام یوم الله دهه مبارک فجر گفت: از مدیران دستگاه های اجرایی می خواهم تا هر چه سریعتر پروژه های کلنگ زنی و مورد بهره برداری را به فرمانداری ارجاع دهند تا بتوانیم عملکردها را به مردم ارائه دهیم .

فرماندار سیمرغ به تازه تاسیس بودن این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد : شهرستان سیمرغ تازه تاسیس است بنابراین ما هم تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا با امکانات استانی و نمایندگان در جهت کیفیت بخشی مدارس برای کادر آموزشی و دانش آموان گام برداریم .

حبیب نژاد به الویت قرار دادن زیرساخت های آموزشی در شهرستان سیمرغ پرداخت و افزود: باتوجه به سهم بری شهرستان و با پیگیری نمایندگان موفق شده ایم تا منابع خوبی برای سرانه آموزشی این شهرستان در نظر بگیریم تا کلاس های آموزشی و مدارس از حداقل استانداردهای لازم برخوردار باشند.

وی در پایان به بحث کیفیت بخشی کلاس های آموزشی در شهرستان سیمرغ تاکید کرد تا دانش آموزان  این شهرستان بتوانند بیش از پیش حائز رتبه های برتر استانی شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.