پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری نشست همکاری دبیرخانه رویداد ساری 2022 و دانشگاه فنی امام محمد باقر ساری

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: سیف الله فرزانه ظهر امروز در نشست همکاری با دانشگاه فنی امام محمد باقر ساری در راستای تحقق برنامه‌های رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، ضمن قدردانی از دعوت دانشگاه امام محمد باقر که با نگاه فناورانه اهداف جامعه را پیگیری می‌کند، گفت: ظرفیت‌های بسیار مهم دانشگاه فنی امام محمد باقر می‌تواند در تحقق اهداف توسعه مازندران در افق سال ۲۰۲۲ بسیار موثر واقع شود.

وی ضمن تشریح اهداف، برنامه‌ها و چشم انداز ساری ۲۰۲۲ در این نشست تصریح کرد: در همین راستا از همه دانشگاه‌های مستقر در استان برای تحقق برنامه‌های این رویداد دعوت به‌عمل می‌آید.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اشاره به اهمیت دانشگاه به‌عنوان محور تحولات اظهار کرد: دانشگاه فنی امام محمد باقر که سابقه نزدیک به نیم قرن در مازندران دارد، می‌تواند به‌عنوان دانشگاه معین و همکار در این رویداد نقش آفرینی کند.

فرزانه خاطرنشان کرد: انعقاد تفاهم نامه عملیاتی برای استفاده از ظرفیت‌های دو طرف یه ضرورت خواهد بود.

دکتر حیاتی رئیس دانشگاه فنی امام محمد باقر ساری در ادامه این نشست افزود: این دانشگاه با دارا بودن بیش از ۱۸ هزار دانشجو در سراسر استان به‌عنوان بزرگترین مرکز دانشگاهی در شمال کشور است که فعالیت آن با محوریت تقاضا و از نسل سوم دانشگاهی محسوب می‌شود.

وی ضمن خرسندی از ثبت ساری به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2022 عنوان کرد: باید تمام امکانات و توان استان برای تحقق این هدف بین المللی بسیج شوند.

رئیس دانشگاه فنی امام محمد باقر ساری یادآور شد: تشکیل کار گروه فرهنگ و گردشگری با نگاه مهارت آموزی یکی از نکات مهم در جریان برگزاری این رویداد خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.