پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

با برنامه “بیستون” بازار فناوری توسعه می‌یابد 

0

ایسنا/مازندران دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: برنامه بیستون به‌عنوان یکی از برنامه‌های راهبردی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور بوده که نام آن برگرفته از بیستون کرمانشاه است و از طریق آن بازار فناوری اطلاعات رونق و توسعه خواهد یافت.

رسول سراییان در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه الکامپ مازندران در گفت‌و گو با ایسنا با بیان اینکه برای برنامه بیستون در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور ۲۰ اقدام راهبردی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: توسعه نوآوری شرکت‌های استارت‌آپ، مهارت افزایی دیجیتال، فناوری‌های نو ظهور، توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی و موضوعاتی دیگری که در نظر گرفته شد همه آن ها از اقدامات و اولویت های مهم برنامه بیستون بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای ۲۰ استان سفیر بیستون تعریف شده است، تصریح کرد: سفیران این برنامه وظیفه دارند ببیند در استان‌ها، این برنامه به چه شکلی عملیاتی و قابل اجرا می‌شود.

دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با تاکید بر اینکه این برنامه در مازندران در شرف تدوین و اجرا است، گفت: این برنامه در استان‌هایی نظیر تهران، خراسان رضوی، اصفهان، ایلام، خوزستان و زنجان توانستند پروژه‌های خود را تعریف و وارد فاز اجرایی شوند.

سراییان خاطرنشان کرد: برنامه بیستون اسفند ماه سال گذشته در جلسه عمومی سازمان با حضور آقایان جهرمی وزیر ارتباطات و دکتر فیروز آبادی رییس مرکز ملی فضای مجازی رونمایی و از فروردین امسال برنامه‌های اجرایی آن آغاز شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.