پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

الکامپ فضای کسب و کار آی تی محور را تقویت می‌کند

0

ایسنا/مازندران مسئول ستاد اجرایی نمایشگاه الکامپ و فن بازار مازندران گفت: با توجه به اینکه در سال ۹۷ فعالیت‌های صنعتی رشد منفی داشته بنابراین فعالیت‌های صنعتی آی تی محور تقریبا ۶.۴ درصد رشد داشته است که این امر نشان می‌دهد که اهمیت به آن باعث تقویت ایجاد فضای کسب و کار آی تی محور خواهد شد.

عباس رمدانی در حاشیه یازدهمین نمایشگاه الکامپ مازندران در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه این نمایشگاه همزمان با پنجمین دوره فن بازار در نمایشگاه بین المللی قائمشهر در حال برگزاری است، اظهار کرد: در این دوره که همزمان با هفته پژوهش است، نمایشگاه الکامپ‌ با حضور شرکت‌های فن آوری اطلاعات و دولت الکترونیک و نمایشگاه فن بازار با حضور استارت‌آپ‌ها و مجموعه شرکت‌های دانش بنیان برای ارائه محصولات خود شرکت کردند.

 وی تصریح کرد: در این نمایشگاه بالغ بر ۸۱ استارت‌آپ، ۱۲ شرکت دانش بنیان، ۳۵ شرکت فناوری اطلاعات و ۲۵ مجموعه‌های دولتی و بانک‌ها حضور دارند.

 مسئول ستاد اجرایی نمایشگاه الکامپ و فن بازار مازندران خاطرنشان کرد: خدمات انفورماتیکی مجموعه‌های دولتی، سخت افزار و نرم افزار امنیت و شبکه فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت‌ها و ایده‌های مجموعه استارت‌آپ‌ها از جمله عواملی هستند که به نمایش گذاشته شده است.

رمدانی نقش الکامپ‌ها را رهایی از مشکلات اقتصادی دانست و گفت: امروزه اعتماد داشتن به فناوری اطلاعات و آی تی می‌تواند بستر خوبی را برای جلوگیری از اختلاس‌ها و فسادها فراهم کند.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری این نمایشگاه خدمات‌رسانی بهتر به مردم است و اگر به این مقوله اعتماد داشته باشیم بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.