پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نمایندگی ولی فقیه در مازندران: از هیچ نامزد انتخابات مجلس در مازندران حمایت نخواهیم کرد

0

آیت الله  محمد باقر محمدی لائینی امروز در خطبه نماز جمعه مرکز استان مازندران گفت: دیدار نامزدهای انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی نباید به معنی حمایت بنده و دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندارن تعبیر شود. 

وی افزود: من فقط موارد لازم را به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گوشزد خواهم کرد و اهداف نمایندگی ملت را برای آنان بازگو می کنم. 

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به بلوای اخیر در مسئله افزایش قیمت نیز اشاره کرد و گفت: واکنش های به جا و حکیمانه رهبر معظم انقلاب همواره موجب نجات کشور از دام های دشمنان بوده است .

آیت الله لائینی از جمله واکنش های حکیمانه رهبری معظم انقلاب می توان به حمایت ایشان از رهبران سه قوه در راستای نرخ جدید بنزین اشاره کرد که متعاقبا پشتیبانی مردم را در برداشت.

وی افزود: رهبری و ملت حکیم از ویژگی های بارز ایران اسلامی بوده و پیوند ناگسستنی آنان هرگز دستخوش تبلیغات دشمن قرار نمی گیرد .

 نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت : مردم معترض از همان ساعات نخست که شاهد اغتشاشگری برخی از افراد یودند راه خود را از آنان جدا کردند  و حتی از اعتراض خود صرف نظر کردند.

آیت الله محمدی لائینی گفت:  در پاسخ رهبری که در حکم انتصاب من به نمایندگی ایشان خواهان تقویت برجستگی مازندرانی‌ها شدند عرض می کنم، مردم استان در حمایت از ولی فقیه نهایت برجستگی خود را به نمایش گذاشتند .

به گفته وی مازندران از جمله استان های کشور بود که حداقل اغتشاشگری را در بلوای اخیر به خود دید.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: امروز سفیهانی چون امریکا و هم پیمانانش قصد حکومت به دنیا را دارند، اما ولایت مداری مردم بزرگ ایران هرگز اجازه ورود آنان به خاک کشور را نخواهند داد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.