پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گل دوم سپاهان مشکوک به آفساید بود

0

محمدرضا مهاجری پنجشنبه شب در کنفرانس پس از دیدار تیمش با سپاهان در قائمشهر افزود: برخی از کارشناسان داوری گل دوم سپاهان را آفساید می دانند، ولی به نظر می رسد که این روزها اشتباه داوران کاهش یافته و امیدوارم که از این پس نیز دقت بیشتری به خرج دهند.
وی گفت: در مجموع بچه های ما در برابر سپاهان که تا پیش از این دیدار صدرنشین لیگ برتر بود، بازی خوبی را انجام دادند و توانستیم پس از باخت بار دیگر بر گردیم و یک بار نیز جلو افتادیم، ولی باز هم نتوانستیم نتیجه را نگه داریم و امیدوارم بتوانیم این مشکل را رفع کنیم.
مهاجری اظهارد اشت: تیم ما در برابر سپاهان اصفهان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و من به این بازیکنان و تیم امیدوارتر شدم و اگر تیم ما مورد حمایت قرار گیرد به نظرم روزهای بهتری در انتظارش است.
سرمربی نساجی گفت: اگر مالکان تیم ما کمی بیشتر به هم نزدیک شوند و اختلاف سلیقه ها را کنار بگذارند و به تیم ما برسند ما می توانیم در برابر تیم های دیگر نیز همین بازی را تکرار کنیم.
مهاجری افزود: من به بازیکنان خودم افتخار می کنم و از هواداران تیم از تمام عواملی که باعث شدند تا دیدار تیم ما با سپاهان به خوبی در شهید وطنی برگزار شود، تشکر می کنم و ما نیازمند حمایت همه جانبه هستیم.
تیم نساجی قائمشهر در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر میزبان سپاهان اصفهان بود که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه مساوی ۲-۲ خاتمه یافت و با این تساوی نساجبا ۱۲ امتیاز در به رده یازدهم صعود و سپاهان نیز از صدر جدول به رده دوم سقوط کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.