پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خدمت به محرومین ادامه راه شهدا است

0

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه قائمشهر گفت: خدمت به محرومین ادامه راه شهدا است و بسیج در این مسیر خدمات ارزنده‌ای به قشر محروم در کشور انجام داده است.

حسین علیزاده در آئین افتتاح خانه محروم در قائمشهر اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج یک واحد خانه محروم در آهنگر کلای قائمشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.
وی تصریح کرد: بسیجیان در هر برهه‌ای از زمان چه جنگ سخت، جنگ نرم، جنگ اقتصادی یا فرهنگی کارنامه درخشانی از خود به ثبت رساندند و در همه عرصه‌ها مهیای فداکاری و ایثار هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائمشهر اجرای این طرح‌ها را بستر خوبی برای ایجاد نوعی هم‌افزایی بین نهادهای مختلف مثل بسیج، سپاه و کمیته امداد دانست و گفت: هل من ناصر ینصرونی تنها برای میدان نبرد نیست بلکه در بسیاری از میادین صدق می‌کند که کمک به محرومین یکی از این میدان‌ها است.

علیزاده خاطرنشان کرد: در هفته بسیج ۶ خانه محروم در قائمشهر افتتاح و به بهره برداری رسیده است که در مجموع نزدیک به۴۰۰ میلیون تومان با همکاری بسیج، کمیته امداد و خیرین برای ساخت این خانه‌ها هزینه شده است. 

وی یادآور شد: خانه محروم در روستای آهنگر کلای قائمشهر به مدت ۹ ماه و با هزینه‌ای بالغ بر۰ ۸ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.