پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نیروی انتظامی در خط مقدم برقراری نظم و امنیت قرار دارد 

0

ایسنا/مازندران  استاندار مازندران در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت در ساری گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم برقراری نظم و امنیت قرار دارد. 

مجید حسین زادگان امروز در راهپیمایی مردمی حمایت از اقتدار و امنیت که با حضور پرشور مردم ساری برگزار شد با اشاره به اینکه امنیت از مهمترین زیرساخت‌های توسعه است، اظهار کرد: امنیت نقش مهمی در توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه دارد و به عنوان زیر بنای توسعه در تمام دنیا شناخته شده است.

وی با بیان اینکه خدشه‌دار شدن امنیت به ضرر مردم است، تامین امنیت را وظیفه همگانی و آحاد جامعه دانست و  تصریح کرد: در تولید امنیت همگان باید نقش آفرینی کنند و حفظ نظم و امنیت تنها مختص یک یا چند دستگاه نیست بلکه وظیفه آحاد جامعه است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در خط مقدم برقراری نظم و امنیت در جامعه است و همه دستگاه‌ها و به ویژه مردم باید با رعایت نظم و قانون در این حوزه با نیروی انتظامی همکاری کنند.

حسین‌زادگان با اشاره به حوادث اخیر در کشور با بیان اینکه این جریانات از قبل با صرف هزینه‌های سنگین و استخدام اشرار و اراذل و اوباش از سوی دشمنان نظام، ساماندهی و پیش‌بینی شده بود، افزود: نیروی انتظامی در کنترل و مقابله با این حوادث بسیار خوب عمل کرده و توانسته است به خوبی این جریانات را مدیریت و از تبدیل اعتراضات اجتماعی به آشوب و اغتشاشات در مازندران جلوگیری کند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات نیروهای انتظامی، امنیتی و بسیج در برقراری نظم و امنیت استان از هوشیاری و بصیرت مردم در این حوادث قدردانی کرد.

لبیک مردم ولایتمدار به ندای رهبری در دیار علویان 

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران امروز در مراسم راهپیمایی مردمی حمایت از اقتدار و امنیت در ساری ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی گفت: مردم در حفظ امنیت و اقتدار نظام اسلامی مهمترین نقش را دارند.

وی تصریح کرد: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه دیار علویان در حوادث اخیر همچون گذشته ضمن لبیک به ندای رهبری، صف خود را از معاندان نظام و اخلالگران نظم و امنیت جدا کردند و با بصیرت دینی و هوشیاری حرکت انقلابی مثال زدنی را رقم زدند.

فرمانده انتظامی مازندران مهمترین مطالبه مردم از پلیس را برقراری نظم، امنیت، آرامش و آسایش در جامعه برشمرد و اظهار کرد: نیروی انتظامی همواره حافظ جان، مال و ناموس مردم است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

میرفیضی با اشاره به اینکه دشمن همواره با تبلیغات سوء به دنبال تضعیف امنیت و اقتدار نظام اسلامی است، افزود: امروز مردم با حضور گسترده خود در صحنه وفاداری خود را به رهبری و نظام اسلامی ثابت کردند.

وی تعدی به حقوق مردم را خط قرمز پلیس برشمرد و خاطر نشان کرد: پلیس هرگز اجازه هرگونه فرصت طلبی را به اخلالگران در نظم و امنیت عموم نخواهد داد و قاطعانه با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

مردم نقش آفرینان اصلی حفظ امنیت در کشور 

حجت الاسلام محمد صادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران نیز در ادامه اظهار کرد: امنیت از اساسی‌ترین و ضروری‌ترین نیاز هر جامعه است و در نظام اسلامی ایران نیز امنیت از واجبات است.

وی با بیان اینکه در جامعه ابتداء باید اقدامات امنیت ساز از سوی متولیان امر صورت پذیرد و در وهله دوم با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد شود، افزود: امنیت خط قرمز ما است و دستگاه قضائی با هرگونه عوامل نا امنی برابر قانون برخورد خواهد شد.

رییس کل دادگستری مازندران نقش نیروی انتظامی و دیگر نیروهای امنیتی و نظامی در برقراری نظم و امنیت را بسیار پر رنگ دانست و  گفت: ارزیابی ما از عملکرد نیروی انتظامی در کنترل و مدیریت حوادث اخیر بسیار مثبت است و از تلاش و زحمات همه جان برکفان نیروی انتظامی در حوادث اخیر قدردانی می‌کنیم.

اکبری خاطر نشان کرد: مردم نقش آفرینان اصلی حفظ امنیت در کشور هستند و در همه صحنه‌ها حضور دارند و همواره کوشیده‌اند مرز خود را از مخلان نظم و امنیت جدا کنند.

وی تصریح کرد: مردم با شنیدن سخنان و فرمان مقام معظم رهبری به صحنه آمدند و با همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی اوضاع را کنترل و مدیریت کردند و در این راهپیمایی به ندای رهبری لبیک گفتند.

رییس کل دادگستری استان مازندران یادآور شد: مردم با تثبیت امنیت و آرامش در جامعه این پیام را به دشمنان نظام داده اند که تا پای جان و آخرین نفس مطیع امر ولایت هستند و هرگونه اخلال در نظم و امنیت را محکوم می‌کنند.

خنثی سازی فتنه ۹۸ با هوشمندی پلیس و بصیرت مردم 

حجت الاسلام پورخاقان رییس سازمان قضائی نیروهای مسلح مازندران در راهپیمایی مردمی حمایت از اقتدار و امنیت کشور در ساری بیان کرد: اساسی‌ترین نیاز جامعه بشری امنیت است و در روایات ائمه از نعمت امنیت و سلامت به عنوان دو نعمت مجهول خداوندی یاد شده است.

وی تصریح کرد: امنیت از جمله مهمترین مولفه‌ها برای انجام هر کاری است و کشور ما در منطقه‌ای که پر از آشوب است به عنوان جزیزه‌ای امن شناخته شده است و باید قدر این امنیت را بدانیم.

رییس سازمان قضائی نیروهای مسلح مازندران با بیان اینکه دشمنان نظام بدنبال نابود کردن امنیت در کشور ما هستند، افزود: با درایت و هوشمندی و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و هوشیاری نیروهای انتظامی و امنیتی، توطئه‌های دشمنان نظام یکی پس از دیگری در کشور خنثی می‌شود.

پیام امروز مردم مازندران، حمایت از رهبری، امنیت و اقتدار نظام اسلامی است

حجت الاسلام یوسف یوسف‌پور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه این مراسم گفت: امروز مردم ولایتمدار دیار مازندران با حضور در راهپیمایی پیام شان را به دنیا مخابره کردند.

وی افزود: پیام امروز مردم مازندران حمایت از رهبری، امنیت و اقتدار نظام اسلامی است و آمریکا و ایادی آنان در دنیا بدانند که مردم ایران اسلامی تا آخرین نفس در برابر توطئه های آنان ایستادگی خواهند کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اقدامات وفعالیت‌های خوب دستگاه‌های اجرایی، امنیتی، انتظامی و نیروهای بسیج در برقراری نظم و امنیت یادآور شد: همه دستگاه‌ها در حوادث اخیر نقش آفزینی کردند. 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.