پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۳ طرح در مازندران کاندید طرح اقدام ملی شد

0

ایسنا/مازندران مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت: با توجه به اراضی که در اختیار راه و شهرسازی بود،۲۳ طرح در مازندران کاندید طرح اقدام ملی قرار گرفته است.

سید محمد نظری در حاشیه نمایشگاه مطبوعات ساری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه راه و شهرسازی در مازندران خدمات گسترده ای را ارائه می دهد، اظهار کرد: بر اساس دستور مقام عالی وزارت چند پروژه در ۶ ماهه نخست سال در حوزه راه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

وی تصریح کرد: تعریض، چهارخطه و جداسازی محور جویبار به سمت کیا کلا و کیا کلا به سمت بهنمیر  انجام شد و همچنین شتاب‌دهی پروژه تعریض و چهار خطه کردن مرزن‌آباد به سمت دزبن، پیگیری در خصوص استارت پل بزرگ پل سفید و تقویت محور ساری تاکام و تقاطع غیر هم سطح شهرستان فریدونکنار از جمله این پروژه‌های مهم است.

مدیر کل راه و شهر سازی مازندران خاطر نشان کرد: امیدواریم در گام دوم یا همان ۶ ماهه دوم سال با حضور مقام عالی وزارت محور ساری تاکام به بهره‌برداری برسد.

نظری در ادامه از افتتاح و بهره‌برداری تقاطع غیر همسطح فریدونکنار( تقاطع ولیعصر) در ایام الله دهه فجر خبر داد. 

وی در خصوص راه‌های روستایی گفت: روستای برنصر، سوخته سرا و روستای محمدآباد در شهرستان بهشهر و روستای شیخ کلا به سمت یخکش عملیات بیس و آسفالت به طول ۴۰ کیلومتر انجام شد و در صورت مناسب بودن شرایط آب و هوایی تا پایان سال ۸ کیلومتر دیگر به این آمار اضافه می‌شود.

مدیر کل راه و شهر سازی مازندران با اشاره به  طرح اقدام ملی افزود: وزارت راه و شهرسازی این طرح را  با تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهور استارت زده است.

نظری بیان کرد: با توجه به اراضی که در اختیار راه و شهرسازی بود ۲۳ شهر در مازندران به عنوان کاندید انتخاب شدند که از هفته اول آذر ثبت نام‌ها آغاز می‌شود.

وی ادامه داد : افرادی که فاقد مسکن و سامانه مالکیت ندارند و همچنین افرادی که سرپرست خانوار هستند و  توان باز پرداخت وام ۴۰ میلیونی را ندارند، می‌توانند دراین طرح ثبت نام کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی یادآورشد: با توجه به اینکه این طرح برای دهک‌های ۴ تا ۷ در نظر گرفته شده،۳۰ میلیون تومان هم خود شخص باید آورده در حساب داشته باشد تا ما بتوانیم با یک شتاب مناسب کار را آغاز و تا پایان این دولت آماده و در اختیار افراد قرار دهیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.