پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تردد در محورهای کوهستانی مازندران بدون زنجیر چرخ ممنوع است

0

سرهنگ  علیرضا قدمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این نکته که ماموران پلیس مانع عبور خودروهای بدون زنجیر چرخ در ورودی محورهای کوهستانی استان می شوند، تصریح کرد: رانندگان با پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

وی با توضیح این که همه راه های مواصلاتی باز و تردد بدون ترافیک  است، بیان داشت:  محور سوادکوه حد فاصل گردنه گدوک که عصر روز گذشته به علت شدت بارش برف و کولاک بسته شده بود با تلاش نیروهای پلیس ، راهداری و جمعیت هلال احمر ۶ صبح امروز بازگشایی شد و رفت و آمد در آن جریان دارد.

رئیس پلیس راه مازندران، خاطر نشان کرد: در حال حاضر هوای همه راه های مواصلاتی ابری و بارندگی پراکنده است و در محور سوادکوه نیز شاهد مه گرفتگی هستیم.

استان مازندران دارای حدود ۱۱ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است که از این میزان حدود سه هزار کیلومتر جاده اصلی استان محسوب می شود.

نشست حدود یک متری برف روی زمین در ارتفاعات مازندران 

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران نیز به خبرنگار ایرنا گفت که در سه روز اخیر ۹۲سانتی متر برف در منطقه آلاشت روی زمین نشسته است.

سعید غلامپور با اعلام این که طی ۲۴ ساعت گذشته در ارتفاعات مازندران  ۷۷سانتی متر برف روی زمین نشسته افزود: اکنون شهر بلده با سه درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین منطقه استان است.  

کارشناس هواشناسی مازندران به بارش ۱۰۰میلی متری باران طی سه روز گذشته در منطقه بابلسر اشاره کرد و ادامه داد:  در این مدت  آمل  ۷۴ و ساری  ۷۳  میلیمتر بارندگی داشته اند.

در حال حاضر هوای ساری مرکز مازندران ابری است. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.