پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرودگاه دشت‌ناز ساری محرک توسعه مازندران است

0

مهدی رازجویان در نشست بررسی مشکلات و مسائل فرودگاه دشت‌ناز ساری که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و دادستان میاندرود برگزار شد با اشاره به اینکه نبود اعتبارات کافی موجب عدم توسعه فرودگاه دشت‌ناز ساری شده است، اظهار کرد: این فرودگاه یکی از پروژه‌های اصلی و محرک توسعه مازندران محسوب می‌شود و به روز بودن ناوگان هوایی می‌تواند موجب افزایش توسعه استان شود بنابراین عملیاتی شدن محور مواصلاتی فرودگاه و نصب دستگاه آی اس ال از جمله موضوعاتی است که در راستای توسعه و بالا رفتن امنیت فرودگاه باید اجرایی شود.

وی تصریح کرد: در این روستا انتظار می‌رود هرچه زودتر محل عبور مرور و تردد روستای زرین محله و دیوار کشی، فنس‌کشی اطراف فرودگاه عملیاتی و نهایی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: نبود امکانات موجب عدم استقبال شرکت‌های هواپیمایی از فرودگاه دشت‌ناز ساری شده است که می‌بایست نسبت به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

رازجویان گفت: اجرایی شدن محور جوادالائمه به فرودگاه از جمله مطالبات مهم مردم این منطقه است که زندگی مردم را با مشکل مواجه کرده بنابراین می‌طلبد نسبت به پایان این پروژه اهتمام جدی شود.

وی یادآور شد: فرودگاه دشت‌ناز ساری تنها متعلق به شهرستان میاندرود نیست بلکه متعلق به کل استان و کشور است و تمامی مردم کشورمان از آن استفاده می‌کنند و پسندیده نیست دستگاه آی اس ال در فرودگاه نصب نشده و محور جواد الائمه به پایان نرسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.