پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برف نزدیک به ۴ میلیارد ریال به تجهیزات برق‌رسانی غرب مازندران خسارت زد

0

بارش شدید برف پائیزی که از جمعه شب هفته جاری در منطقه شروع شد و به مدت ۲۴ ساعت ادامه داشت ، مناطقی از ارتفاعات کوهستانی حوزه روستایی و شهری غرب استان مازندران را سفیدپوش کرده بود که علاوه بر انسداد برخی جاده ها  به تجهیزات و تاسیسات برق رسانی غرب مازندران خسارت وارد کرد.        

کیوان فرح زاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بارش علاوه بر پارگی  ۱۸۰ نقطه از رشته سیم های شبکه برق  باعث شکستگی پایه های خطوط فشار قوی ، متوسط و  از کار انداختن یک دستگاه ترانس در منطقه شده است.

وی ، نور ، محمود آباد ، کلاردشت ، مرزن آباد چالوس و بخش کجور از شهرستان هایی معرفی کرد که تحت تاثیر این شرائط ناپایدار جوی قرار گرفتند و دچار خسارت و قطعی برق شدند.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت : به محض وقوع این حادثه، دست کم ۴۵ اکیپ اجرایی برای رفع خرابی ها و برقدار کردن مشترکان به این شهرستان ها اعزام شدند و هم اکنون برق تمامی مشترکان این مناطق وصل شده و مشکل خاصی در این حوزه وجود ندارد.

فرح زاد افزود : این میزان خسارت به شکل مکتوب به مدیریت بحران استانداری مازندران ارسال خواهد شد امیدوارم به زودی برای این منظوراعتبار  اختصاص داده شود .

محمود آباد ، نور ، نوشهر ، چالوس ، کلاردشت ، عباس آباد ، تنکابن و رامسر با ۳۱ نقطه شهری و یکهزار و ۲۵۱ روستا ، شهرستان های هستند که زیر پوشش شرکت توزیع غرب مازندران قرار دارند.

شرکت توزیع برق غرب مازندران به بیش از ۶۰۰ هزار مشترک خدمات ارائه می دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.