پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احداث۱۶ واحد مسکن محرومین توسط سپاه چهاردانگه

0

‌‌به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه چهاردانگه سروان پاسدار سید جواد نبوی فرمانده سپاه چهاردانگه از افتتاح خانه محرومین در آینده نزدیک خبر داد.

سپاه و بسیج سازندگی از ارگان‌هایی هستند که همیشه حامی جهادگران و امیدی برای مردم نیازمند در مناطق محروم بوده است ، روزی در میدان نبرد هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کرد و امروز هم در کنار محرومین به یاری آنها شتافته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که وظیفه ذاتی‌اش دفاع و حراست از انقلاب اسلامی در همه‌ی حوزه‌هاست.

یکی از مهمترین ماموریت های بسیج چهاردانگه در چند سال اخیر رفع محرومیت در روستاها با اجرای کارهای عمرانی و فرهنگی است.
مهربانی و فداکاری در قالب پروژه های محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی سپاه چهاردانگه دو واژه ژرف و پر معنا است ، به گونه ای که عده ای از سبز پوشان سپاه پاسداران در دور افتاده ترین روستاهای بخش چهاردانگه اقدام به ساخت خانه، ساخت غسالخانه و مرمت و بازسازی گلزار شهدا کرده تا شاید ذره ای از مشکلات مردم محروم و مظلوم این مناطق کاسته شود.

صاحبان خانه امروز خوشحال بودند و با لهجه شیرین مازندرانی هر لحظه به باب شکرانه خدا دستهایش را به سوی آسمان بلند می کرد و برای پاسدارانی که موجب ساخت یک واحد مسکونی تمیز برای وی شده اند دعا می کرد.

امید در چشمانش موج می زد ، اشک شوق بر گونه هایش غلطان بود و دیگر نگران چکه سقف خانه اش با بارش اولین باران پاییزی نبود.

فرمانده سپاه چهاردانگه گفت ساخت خانه محرومین به پایان رسیده ان شاءالله در آینده نزدیک مراسم افتتاح آن انجام خواهد شد.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه های سپاه چهاردانگه در سال 98 احداث۱۶ واحد مسکونی محرومین با مشارکت کمیته امداد بوده است.

فرمانده سپاه چهاردانگه گفت: در ساخت و تکمیل این پروژها از همراهی و مساعدت فرمانده سپاه ساری جناب سرهنگ یعقوبی ، مسئول بسیج سازندگی ساری و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر کیاسر، ستاد یادواره شهدای بخش، فرماندهان حوزه مقاومت(آقایان یوسفیان ،سلطانی و میرشفیعی) ، فرماندهان پایگاه روستای اراء و چورت ، گروه های جهادی و بسیجیان ، مرحوم احسان محمدیان ،کارخانه سیمان کیاسر و مدیران معادن شن و ماسه ،ریاست شورای اسلامی شهرستان جناب مهندس هادیان وخیرین بخش که ما را در این امر خداپسندانه یاری نمودند کمال تقدیر و تشکر را دارم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.