پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تخصیص 25 میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکل ترافیک محمودآباد

0

ایسنا/مازندران رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران از تخصیص ۲۵ میلیارد ریالی اعتبار برای حل مشکل ترافیک محمودآباد خبر داد.

مفید غلامی در جمع خبرنگاران از  تخصیص 25 میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکل ترافیک شهر محمودآباد به‌منظور تکمیل پروژه خبر داد و اظهار کرد: پروژه کنارگذر شرقی شهر محمودآباد یکی از پروژه‌های محوری در عرصه مدیریت شهری است.

وی تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های محوری با درآمد پایدار برای شهرها مهم‌ترین رویکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی در تخصیص اعتبار محسوب می‌شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران همچنین از تخصیص ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار از ردیف اعتبارات تملک و دارایی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به‌منظور تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرداری محمودآباد خبر داد و گفت: شهر محمودآباد یکی از شهرهای ساحلی و توریستی مهم استان به شمار می‌رود که تلاش داریم زیرساخت‌های عمرانی وعمومی آن تکمیل شود.

غلامی با اشاره به مشکل زباله شهر محمودآباد که در رسانه‌های کشور بازتاب زیادی داشت، خاطرنشان کرد: دپوی زباله در ساحل یک شهر گردشگری برای شهر و شهروندان و مسافران زیبنده نیست و با پیگیری‌های به‌عمل آمده از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور اعتبارات لازم به‌منظور تخلیه کامل زباله‌های چندین ساله دپو شده در ساحل محمودآباد تامین شده و به‌زودی به حساب شهرداری محمودآباد واریز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران از میدان در دست احداث معلم، کنارگذر شرقی و محل دپوی زباله در شهر محمودآباد بازدید کرده و علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری این شهرستان، علی صیقل‌وازی شهردار محمودآباد توضیحات اجمالی در خصوص روند احداث پروژه‌ها و مشکلات زباله ارائه دادند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.