پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیریت رایکا( خونه به خونه ) بابل به بازیکن اسبق استقلال تهران سپرده شد

0

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران عصر شنبه در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا در ساری گفت : در شرایط فعلی به دلیل مشکلاتی که برای مالکان تیم رایکا به دلیل پرونده قضایی به وجود آمد این تیم از لحاظ مالی و مدیریتی با مشکل مواجه شد.
وی اضافه کرد: برای تعیین تکلیف این باشگاه در نبود مالکان، تیم به هادی شکوری یکی از بازیکنان اسبق تیم ملی و استقلال تهران به صورت موقت حداقل تا پایان رقابت های فوتبال لیگ یک باشگاههای کشور واگذار شد.
وی اظهارداشت : امیدواریم تا پایان رقابت های فوتبال لیگ یک پرونده مالکان این باشگاه نیز تعیین تکلیف شود و پس از آن می توان برای آینده تیم رایکا بابل تصمیم گیری جدی کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: توافق اولیه با هادی شکوری برای قبول این مسوولیت انجام شد و امیدواریم تا با آمدن مدیریت جدید و به خدمت گرفتن حامیان جدید مالی مشکلات باشگاه رایکا نماینده مازنی ها و شهرستان بابل در لیگ یک رفع شود.
حسین زادگان مشکل قانونی را علت اصلی واگذاری موقت مدیریت باشگاه به هادی شکوری اعلام کرد و اظهارداشت: به دلیل واگذاری باشگاه به بخش خصوصی، تصمیم گیری واگذاری امتیاز نیز در اختیار مالکان است و ما برای تعیین تکلیف باشگاه تا پایان رقابت های امسال توانستیم تصمیم گیری کنیم.
هادی شکوری (زاده ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۱) تهران  است که علاوه بر سابقه حضور در تیم ملی فوتبال ایران در تیم های  پاس تهران ، العربی قطر، استقلال تهران،ذوب آهن، نفت و خونه به خونه بابل حضور داشته و تا پیش از قبوال مسوولیت مدیریت تیم رایکا،  مربیگری این تیم را بر عهده داشت.
وی هم اکنون علاوه بر مدیریت، سرمربیگری این تیم را نیز به همراه حبیب شاکری و علی عبادی عهده دارد.
وی چهارمین سرمربی تیم رایکا بابل است که در ۱۰ هفته اول رقابت های فوتبال لیگ یک باشگاههای ایران مسوولیت کادر فنی این تیم مازنی را بر عهده می گیرد.
تیم رایکا بابل پس از خرید امتیاز تیم خونه به خونه این شهر از سوی پیمان منیری و علی‌اکبر جعفرنژاد دو سرمایه دار جوان و متمول بابلی با قیمت ۴۰ میلیارد ریالی در لیگ یک حاضر  شد و اندکی پس از این واگذاری ، این دو مالک به دلیل گشوده شدن آنچه که پرونده فساد مالی اعلام شده از سوی دستگاه قضایی دستگیر و بازداشت شدند.
بازداشت مالکان باشگاه به عنوان حامیان اصلی رایکا، ادامه روند تیمی را با مشکل مواجه کرد و کمک های استاندارمازندران به این باشگاه نیز نتوانست افاقه کند و این تیم با کناره گیری چندین باره سرمربیان تیمش در نتیجه گیری با مشکل مواجه شد به طوری که با گذشت ۱۰ هفته از رقابت های لیگ یک این تیم نتوانست به برد دست پیدا کند وهم اکنون در قعر جدول این رقابت ها قرار دارد.
تداوم مشکل مالی رایکا و نبود مدیریت باعث شد تا بار دیگر با پادرمیانی اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال، استاندارمازندران برای گره گشایی کار این باشگاه که هواداران پرشماری را در شهر بابل بزرگترین شهرستان این خطه شمال کشور دارد، وارد میدان شود و بحث واگذاری موقت باشگاه مطرح شد که عصر امروزدر نشستی تا حدودی توافق اولیه برای این کار انجام شد.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.