پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مالک باشگاه نساجی استعفای مهاجری را رد کرد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، مهاجری پنجشنبه شب پس از تساوی خانگی نساجی با صنعت نفت آبادان در قائمشهر با حضور در جمع خبرنگاران به صورت شفاهی از سمتش استعفاء کرد و گفت که دیگر به عنوان مسئول فنی بر روی نیمکت این تیم نخواهد نشست.

وی با اشاره به نتایج ضعیف تیم نساجی به خصوص در سه بازی اخیر که ۲ شکست و یک تساوی را به دنبال داشت ، افزود که نساجی برای ادامه حضور در لیگ برتر نیازمند حمایت بیشتری است چنان که در بازی با صنعت نفت آبادان به دلیل در اختیار نداشتن بازیکن مجبور شد بازیکنان مصدوم را به زمین بفرستد.

مهاجری هفته های پیش هم در مصاحبه با خبرنگاران مهم ترین مشکل نساجی را در اختیار نداشتن بازیکنان اثرگذارش دانست و علت آن را هم عدم صدور کارتشان از سوی فدراسیون به خاطر بدهی باشگاه اعلام کرده بود.

مالک باشگاه نساجی در مصاحبه ای که پایگاه اطلاع رسانی این باشگاه شامگاه جمعه منتشر کرد ، در باره استعفای مهاجری اظهار داشت : ما نمی‌گذاریم این اتفاق بیفتد، یک کاری را با هم آغاز کردیم و با هم نیز آن را به پایان می‌رسانیم.

صنیعفی فر افزود : باید به اطلاع آن‌دسته افرادی که با صحبت‌های دیشب محمدرضا مهاجری خوشحال شدند، برسانم که به هیچ عنوان به گزینه‌ای به‌جز مهاجری فکر نمی‌کنیم و قطعاً او با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

دومین استعفای شفاهی 

 استعفای شفاهی مهاجری از سرمربیگری نساجی دارای سابقه است چون وی پیش از این نیز پس از شکست تیمش برابر “شهرخوردو مشهد” در رقابت های جام حذفی که سبب حذف نساجی از این رقابت ها شده بود ، به صورت شفاهی استعفا کرده بود ولی پس از چند روز غیبت از تمرینات، با پادرمیانی مالکان به باشگاه بازگشت.

مهاجری در بازگشت مجدد به باشگاه در کنفرانس خبری پس از شکست این تیم برابر تراکتورسازی تبریز در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر اعلام کرده بود که وی تا پایان لیگ با نساجی ادامه خواهد داد و  ابراز امیدواری کرد با رفع مشکل مالی نساجی و برگشت چهار بازیکن جدید بتواند این تیم را به هدف اصلی خود برساند.
به نظر می رسد بیشترین انتقاد مهاجری و صنیعی فر به دلیل تاخیر در صدور کارت بازی چهار بازیکنی است که در فصل جاری به خدمت این تیم درآمدند، ولی فدراسیون فوتبال تا هفته نهم به دلیل بدهی معوقه سال های گذشته باشگاه نساجی به بازیکنان و کادر فنی حاضر به صدور کارت این بازیکنان نشد.

مالک باشگاه نساجی در مصاحبه اش با پایگاه اطلاع رسانی همچنین از صادر نشدن کارت برای بازیکنان تیم انتقاد کرد و گفت :  اگر قرار است قانون اجرا شود، باید برای همه باشگاه‌ها اجرا بشود نه فقط نساجی! الان پرسپولیس و استقلال که از بیت‌المال ارتزاق می‌کنند، چقدر بدهی دارند؟ شاید بدهی‌شان ۱۰ برابر نساجی و بیشتر هم باشد، آیا می‌توانند کارت بازیکنان آنها را صادر نکنند؟ چرا فدراسیون از بخش خصوصی حمایت نمی‌کند؟

وی افزود : چند ماهی است وکیل باشگاه را مأمور کرده‌ام که تمام بدهی‌های ریز و درشت باشگاه را مشخص کند تا بتوانیم با برنامه‌ریزی درست، رفته رفته نساجی را به روزی برسانیم که دیگر کوچک‌ترین بدهکاری نداشته باشد، هرچند همانطور که مردم عزیز می‌دانند بسیاری از ارقام بدهی‌ها واقعی نیست، باید بسیاری از این قراردادها و صورت‌وضعیت‌ها مجدداً بررسی شود؛ همین فرایند، پروسه‌ای زمان‌بر است.

او ادامه داد : خدا را شاکریم با تلاش‌هایی که به همراه آقای حدادیان و دیگر مسئولان باشگاه انجام دادیم، چه به لحاظ امکانات رفاهی، تمرینی و همچنین ایاب و ذهاب و چه از لحاظ پرداختی‌ها در مقایسه با بسیاری از تیم‌های لیگ برتر، چیزی کم نگذاشتیم.
بدهی مالیاتی نساجی بابت کارخانه دیگران ؟ 

صنیعی فر در این مصاحبه همچنین مدعی شد که دستکم ۲ میلیارد تومان از بدهی های نساجی بابت کارخانه ای است که مالکان قبلی به نام تیم گرفتند و مالیاتشان را پرداخت نکردند.
وی با طرح این پرسش که چرا باشگاه نساجی باید مالیات کارخانه چوب و کندلوس را بدهد؟ ، گفت : آقایان یک کارخانه صنایع چوب و کارخانه کندلوس را گرفته و فروخته‌اند و حالا اداره مالیات باشگاه نساجی را بدهکار کرده است.

مالک باشگاه نساجی با اظهار این که هنگام خرید تیم به خاطر اعتمادی که داشت در باره ریز بدهی های باشگاه تحقیق و جست و جو نکرد ، :  فقط ۲ میلیارد تومان مالیات از سوی یکی از کارخانه‌های مازندران برای باشگاه بریده شده؛ پول را دوستان می‌گرفتند، حالا مالیاتش را من باید بدهم.

صنیعی فر که در بخش هایی از این مصاحبه به اظهارات اخیر ” مهدی پرهام ” مالک قبلی باشگاه نساجی پاسخ می داد ، گفت : بنده پول دادم و باشگاه نساجی را خریدم، اسنادش هم موجود است، هبه‌ای در کار نبود، حال سئوال من این است که آیا آن زمان میزان بدهی‌های باشگاه نساجی مشخص بود که من واقعاً بدانم این باشگاه چقدر بدهی دارد؟ اشتباه من این بود که اعتماد کردم، روز به روز بر میزان بدهی‌ها افزوده می‌شد؛ حتی از گل‌فروشی گرفته تا سوپرمارکت، داروخانه، رستوران و هتل برای ما فاکتور می‌آوردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.