پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۳ آبان عصاره مبارزات ضد آمریکایی است

0

حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نماز جمعه ساری از تبعید امام خمینی (ره)، کشتار دانش آموزان و بویژه تسخیر لانه جاسوسی به عنوان سه واقعه تاریخی ۱۳ آبان نام برد و افزود : این روز بزرگ همواره در تاریخ ایران اسلامی متبلور و ماندگار خواهد بود.
او گفت: آمریکای جنایتکار با تحمیل جنگ هشت ساله و ترور ۱۷ هزار تن از نخبگان کشور سعی در خدشه دار کردن مبارزات مردم انقلابی ضد امپریالیست داشت.
خطیب جمعه ساری افزود : شیطان بزرگ پس از شکست های پی در پی ، با اغتشاش در کشورهای منطقه بویژه عراق، سوریه، بحرین و لبنان می خواهد به اهداف شوم خود دست یابد.
وی درگیری در عراق و حمله به زیر ساخت ها این کشور را محکوم و فتنه توصیف کرد و افزود : همگان بخوبی می دانند که آمریکا و همپبمانانش این فتنه ها را رهبری می کنند.
قاسمی پیاده روی اربعین امسال را با شکوه تر از سال های پیش ارزیابی کرد و ادامه داد : قطعا دشمنان تحمل این جمعیت باشکوه را نداشته و با انواع فتنه ها سعی در خدشه دار کردن آن دارند.
امام جمعه موقت ساری ادعای ترامپ مبنی بر مبارزه با داعش و کشتن رهبر این گروه را مضحک توصیف کرد و گفت: این ادعای تهوع آور را زمان اوباما در باره کشته شدن بن لادن شاهد بودیم. همه جهان می دانند که داعش و تکفیری ها مولود آمریکا هستند لذا ادعاهای روسای جمهور شیطان بزرگ برای جلب اعتماد مردم بی فایده است.
وی همچنین به برگزاری ۲ انتخاب مهم در سال جاری اشاره کرد و گفت : بهوش باشیم که دشمنان برای پیشگیری از شرکت مردم در اینگونه رویدادها و ایجاد فاصله بین آنان و نظام الهی برنامه های بسیاری دارند.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.