پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تساوی نساجی با صنعت نفت در ایستگاه نهم

0

به گزارش خبرنگارایرنا ، دیدار دو تیم در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه شروع شد و در پایان ۹۰ دقیقه قانونی بدون رد و بدل شدن گل خاتمه یافت تا هر دو تیم با تک امتیاز این بازی خود را برای هفته دهم رقابت ها آماده کنند.

تساوی بدون گل نساجی در این  بازی خانگی در حالی رخ داد که نماینده مازندران با توجه به دو ناکامی طی دو هفته پیاپی شامل باخت برابر تراکتور سازی تبریز در خانه و فولاد در اهواز برای جبران آن نیاز مبرم به برد در این دیدار داشت تا بتواند جایگاه خود را در جدول ارتقاء دهد.

هم اکنون نساجی از ۹ بازی رقابت های لیگ برتر صاحب ۱۰ امتیاز و صنعت نفت آبادان نیز با همین تعداد بازی ۱۶ امتیازی شد و احتمال سقوط یک یا دو پله ای هر دو تیم در جدول این رقابت ها وجود دارد.

نساجی تا پیش از بازی هفته نهم در رده نهم و صنعت نفت آبادان نیز در رده چهارم جدول ۱۶ تیمی رقابت های لیگ برتر قرار داشتند.

بازی خانگی امروز نساجی و صنعت نفت را چهار هزار و ۲۰۰ نفر با دریافت بلیت اینترنتی از نزدیک در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به تماشا نشستند. بیشتر تماشاگران را هواداران نساجی تشکیل دادند.

ترکیب نساجی 
نیما میرزا زاد، حامد شیری( کارت زرد)، مجتبی بیژن( دقیقه ۸۴ کارت زرد)، حسن جعفری، رضا علیاری(  ۶۶ مجتبی ممشلی)، سید محمد میری، رضا دهقانی، میلاد سرلک، علی شجاعی( ۷۰ فرزاد زامهران) 

 علی اصغر عاشوری، محمد عباسزاده (۷۲ محمد مهدی نظری)
ترکیب صنعت نفت آبادان 
ناصر سالاری،عقیل کعبی، مهدی مومنی، طالب ریکانی( رضا جبیره)، محمدرضا غبیشابی( ۶۰ میلاد جهانی دقیقه ۸۵  کارت زرد) ، مصطفی احمدی ، مسلم مجدمی، سید محمد قریشی، جعفر سلمانی، محمد اهل شاخه و عبدالله ناصری (  محمود مطلق زاده) 

مرتضی منصوریان در این بازی داور وسط بود که حسن انتظاری و یعقوب سخندان او را کمک کردند. داور چهارم مسابقه هم امیر محمد داود زاده بود و کمک داوری پشت دروازه نیز با مهدی مرجان زاده و کمیل غلامی بود ضمن این که محمود رفیعی هم ناظر داوری بازی محسوب می شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.