پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتقاد سرمربی صنعت نفت آبادان از زمین بازی قائمشهر

0

دراگان اسکوچیچ پنجشنبه شب در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش با نساجی قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این زمین نه تنها کیفیت بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه سلامت بازیکنان را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.
به گفته وی این زمین برای بازی هایی در سطح لیگ برتر مناسب نیست.
وی با ابراز نارضایتی از نتیجه بازی افزود : ما با وجود داشتن سه مصدوم، برای برد در این دیدار حاضر شدیم و تمام تلاش ما نمایش یک بازی خوب و با کیفیت برای کسب سه امتیاز بود که متاسفانه موفق به این هدف نشدیم.
سرمربی صنعت نفت آبادان اظهار داشت : تیم ما هرگز در رقابت‌های لیگ برتر به دنبال تساوی نبوده و در این بازی نیز این هدف را در نظر نداشتیم، ولی به دلیل مصدوم بودن بازیکنان شاید نتوانستیم به آن کیفیتی که انتظار داشتیم برسیم.
اسکوچیچ در مجموع از بازی برابر نساجی قائمشهر و استادیوم شهید وطنی که پیش‌تر نیز به عنوان کادر فنی خونه به خونه بازی در این  استادیوم را تجربه کرده بود، ابراز رضایت کرد.
عذخواهی به دلیل عدم حضور در مصاحبه پیش از دیدار 
سرمربی صنعت نفت آبادان که با وجود حضورش در استان مازندران عصر روز گذشته در کنفرانس خبری پیش از دیدار دو تیم صنعت نفت و نساجی قائمشهر شرکت نکرده بود از خبرنگاران عذرخواهی کرد.
اسکوچیچ این عدم حضور را ناخواسته اعلام کرد.
دیدار ۲ تیم صنعت نفت آبادان و نساجی قائمشهر از هفته نهم رقابت های لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برابر چهار هزار هوادار تیم میزبان برگزار شد که در پایان وقت قانونی این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت و صنعت نفت با ۱۶ امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.