پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مهلت نام نویسی طرح ملی«دانشجومتدبر قرآن‌ کریم» تمدید شد

0

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران از تمدید مهلت نام‌نویسی سومین دوره طرح ملی«دانشجومتدبر قرآن‌ کریم» تا پایان آبان ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، سید محمد حسینی در جمع خبرنگاران، گفت: مهلت نام‌نویسی سومین دوره طرح ملی «دانشجومتدبر قرآن‌ کریم» تا پایان آبان‌ماه سال‌جاری تمدید شد.

وی افزود: در طرح دانشجومتدبر قرآن کریم ابتدا دانشجویان متقاضی با اولین سطح از تدبر در قرآن کریم آشنا خواهند شد و پس از آن تدبر سطح دو و سه را گذرانده و در صورت قبولی در آزمون‌های پایانی هر یک از آن‌ها به دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم دعوت خواهند شد.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران تصریح کرد: کلاس‌های سطح یک سومین دوره طرح ملی دانشجو متدبر قرآن کریم در آذرماه سال جاری در تهران و به میزبانی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دانشجویانی که در این آزمون موفق به دریافت نمره قبولی شوند، سطح ۲ و ۳ این دوره را به صورت مجازی گذرانده و در تابستان سال آینده در کلاس‌های سطح چهار که دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم است، حضور خواهند یافت.

حسینی، حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی، گسترش و توسعه معرفت قرآنی در میان دانشجویان، دانش افزایی، مهارت بخشی و اشتغالزایی قرآنی برای افراد تحت تعلیم و  شناسایی استعدادهای بالقوه قرآنی در سطح کشور و فراهم کردن بستر مناسب برای فعالیت دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی را از مهمترین اهداف اجرای طرح ملی دانشجو متدبر قرآن کریم بیان کرد.

وی افزود: این دوره در پنج محور آموزشی مسبحات، روخوانی و روانخوانی روش تدریس، تدبر و سبک زندگی قرآنی است.

این مسئول فرهنگی گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام در این طرح می‌توانند به پایگاه اینترنتی مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان وابسته به جهاددانشگاهی به نشانی www.isqa.ir  مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۶۶۴۰۲۸۸۲ و ۶۶۹۷۰۷۷۵ تماس حاصل کنند.

وی افزود: این طرح، فرصت خوبی است تا معاونین فرهنگی و مسئولان نهادهای رهبری در دانشگاه‌ها، با ترغیب دانشجویان به شرکت در این طرح در تقویت بنیه اعتقادی قشر فرهیختگان جامعه نقش موثری را ایفا کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.