پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تفرقه و اختلاف بزرگ‌ترین عامل نفوذ دشمن است

0

حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : قدرت طلبی برخی از مسلمانان منشاء ظلمی بوده که در طول ۲۵۰ سال به ائمه اظهار (ع) رفته و در نهایت به شهادت آن بزرگان منجر شد.
وی با اظهار این که ستم پیشگان همواره در طول تاریخ از راه ایجاد اختلاف به اهداف خود رسیدند ، گفت : اگر تاریخ را کارشناسی کنیم با نگاهی ژرف در می یابیم که دشمنی با جمهوری اسلامی تکرار ظلم قدرت طلبان و زیاده خواهان قرون اخیر است.
خطیب جمعه ساری افزود : برای قطع دستان تجاوزگرانی همچون آمریکا، نظام صهیونیستی و غیره ابتدا باید از هر عاملی که به اختلاف و دودستگی می انجامد پرهیز کنیم.
وی گفت : شبکه ها و رسانه های منجمد و معاند به عنوان یکی از عوامل مهم تفرقه و نفاق عمل می کنند .

یوسف پور با تسلیت سالروز رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ع) گفت : این واقعه جانسوز مصیبت بارترین اتفاق تاریخ بوده است.

وی همچنین رحلت حضرت محمد (ص) را سر آغاز خون دل خوردن های حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) دانست و افزود : تهمت نماز نخواندن به مجسمه عدل و ایمان و نسبت دادن خروج از دین به امام حسین(ع) از جمله مسائلی بود که تا شهادت امام حسن عسکری (ع) ادامه یافت و کماکان نیز شاهد آن هستیم.
امام جمعه موقت ساری گفت : خوشبختانه نقشه های شوم شیطانی دشمنان به برکت رهبری خردمندانه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نقشه بر آب شد و مخالفان نظام الهی همواره با شکست مواجه شدند.
وی از سالروز شهادت حسین فهمیده به عنوان یکی از مناسبت های هفته یاد کرد و افزود : این روز تاریخی در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان “روز نوجوان” و “روز بسیج دانش آموزی” نام گرفته است.
خطیب جمعه ساری گفت : فرهنگ مقدس بسیج و تربیت اسلامی کودکان و نوجوانان باید گسترش یابد و آموزش و پرورش و خانواده بویژه والدین در این زمینه بسیار مسئول هستند.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.