پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف 66 میلیاردی انواع کالای قاچاق در مازندران

0

فرمانده انتظامی مازندران از کشف 66 میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی  گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای ممنوعه، طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا با به کارگیری همه امکانات و ظرفیت ها در سطح استان مازندران به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در این طرح، ماموران پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی استان و پلیس های تخصصی در مهرماه سال جاری موفق به کشف 2 هزار و 977 عدد انواع لوازم آرایشی قاچاق، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق، 19 هزار و 160 نخ سیگار قاچاق ، 167 تن چوب آلات جنگلی قاچاق، 12هزار و 305 عدد انواع داروهای غیر مجاز شدند.

فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: کشف 270 عدد کفش و پوشاک، 511 عدد لوازم رایانه ای، یک هزار 600 لیترسوخت قاچاق، 11 هزار عدد دام فلسدار و خاویاری ، یک هزار و 969 کیلوگرم خشکبار ، 8 تن و 600 برنج و 2 تن و 800 گندم قاچاق از جمله کشفیات پلیس در این مدت بوده است.

میرفیضی با بیان اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان بیش از 66 میلیارد و 123 میلیون ریال برآورد شده، افزود: در این رابطه، یک پرونده بالای 500 میلیون تومان تشکیل و به همراه متهمان به مرجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه پدیده شوم قاچاق یکی از عوامل اصلی در افزایش نرخ بیکاری و تعطیلی واحدهای تولیدی در جامعه است، اظهار کرد: باید با حمایت از کالای ایرانی و مقابله با قاچاق کالا در توسعه اشتغال و شکوفایی اقتصاد کشور تلاش کنیم.*

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.