پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حقیقی: می‌گویند نساجی لیورپول ایران است/ پسر پرسپولیسم ولی الان فقط نساجی

0

دروازه‌بان جدید تیم فوتبال نساجی می‌گوید هواداران این تیم یکی از دلایلی بودند که او به عضویت این تیم قائمشهری دربیاید.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، عیرضا حقیقی، دروازه‌بان جدید تیم فوتبال نساجی در اولین تمرینش با این اظهار کرد: تمرین خوبی داشتیم. ان‌شاءالله که بتوانم در خدمت تیم نساجی و هوادارنش باشم و بتوانیم با هم رتبه تیم را بالا بیاوریم. نساجی بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی دارد فقط کمی زمان می‌خواهد.

او ادامه داد: از هواداران نساجی ممنونم که من را پذیرفتند. امیدوارم هر چیزی که در توان دارم را بتوانم در اختیارشان بگذارم. نساجی هواداران خیلی پرشوری دارد و من با اطلاع این تیم را انتخاب کردم. من چندین پیشنهاد دیگر از ایران داشتم ولی این تیم را با مطالعه انتخاب کردم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا قبلا گفته بود که در ایران فقط انتخابش پرسپولیس است هم توضیح داد: قبل از اینکه از ایران بروم بله، همین‌طور بود ولی الان شرایط مهیا نیست که من در پرسپولیس باشم. الان هم در خدمت تیم نساجی و هوادارانش هستم. ما شنیدیم که به نساجی می‌گویند لیورپول ایران. حالا برویم آن‌جا ببینیم که واقعا اینگونه هست یا نه. البته مزاح کردم و تعریف هواداران نساجی را خیلی شنیده‌ام. چندین بازی نساجی را هم دیده‌ام که خوب و قدرتمند است. مثل همه تیم‌های ایران در بعضی نقاط ضعف دارد. مطمئنا این هم با سعی و تلاش و زمان دادن برطرف می‌شود.

دروازه‌بان نساجی اضافه کرد: پرسپولیس یکی از پرطرفدارترین تیم‌های آسیاست و در آن جو بزرگ شدم. هواداران نساجی هم مطمئنا آن شور و هیجان را دارند. خوشحالم که امسال در خدمتشان هستم. هواداران نساجی یکی از اصلی‌ترین دلایلم برای انتخاب این تیم بود. با صحبت‌هایی که با آقای اسدی انجام دادم به این نتیجه رسیدم که به نساجی بیایم. گفتن دلیل اصلی آمدنم به ایران زمان‌بر است و در فرصتی مناسب صحبت می‌کنم. من به این‌جا نیامدم که وقتم را تلف کنم و فقط در یک باشگاهی باشم. من با هدف به این‌جا آمدم ولی بهتر است الان درباره اهدافم حرف نزنم و مرحله به مرحله جلو بروم. در آینده درباره اهدافم هم صحبت می‌کنم.

حقیقی درباره اینکه باشگاه به علت بدهی در گرفتن کارت بعضی از بازیکنانش مشکل دارد هم اظهار کرد: من هم شنیدم مقداری مشکل داشتند. این‌ها مسائلی است که مربوط به باشگاه است. من دیروز قرارداد بستم و الان هم در خدمت تیم هستم. هر موقع آقای مهاجری به من دستور بدهند در خدمتشان هستم.

حقیقی همچنین بیان کرد: به عنوان پسر پرسپولیس و کسی که سابقه حضور در این تیم را داشته از هواداران پرسپولیس رخصت می‌خواهم و امیدوارم در سال‌های آینده در خدمتشان باشم. یک شبه‌ای هم درباره بازی با پرسپولیس ایجاد شده بود که باید بگویم من بازیکن حرفه‌ای هستم و سال اول و دومم نیست که فوتبال بازی می‌کنم. هر چه که در توان دارم را برای تیم نساجی می‌گذارم.

او درباره برگزاری تمرین نساجی در زمین درفشی‌فر که زمانی پرسپولیس در آن تمرین می‌کرد هم گفت: من از این زمین خاطرات زیادی دارم. از نونهالان تا بزرگسالان پرسپولیس در این زمین بودم و از همین زمین تمرین به روبین‌کازان منتقل شدم. خوشحالم که اولین تمرینم بعد از برگشت به ایران در درفشی‌فر بود.

دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ درباره این تیم هم توضیح داد: شرایط تیم ملی الان خوب است. درست است که بازی آخر را مقابل بحرین باخت اما فوتبال برد و باخت دارد. آقای ویلموتس مربی جدیدی است و من فکر می‌کنم باید به او زمان داده شود. ما ایرانی‌های مقداری عجول هستیم و زود قضاوت می‌کنیم. باید مقداری زمان به آقای ویلموتس و دستیارانش داده شود. مطمئنا نتیجه می‌گیرند. جا دارد از زحمات کی‌روش هم تشکر کنیم. او خیلی برای فوتبال ایران را زحمت کشید ولی الان هدایت تیم بر عهده ویلموتس است. امیدوارم که در بازی بعدی بتوانند برنده باشند تا در جدول بالا بیایند.

حقیقی در پاسخ به این پرسش که نظرش درباره دروازه‌بانان تیم ملی چیست گفت: نظر خاصی درباره دروازه‌بانان تیم ملی ندارم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.