پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پایان عملیات عمرانی موکب فاطمه الزهرا قائمشهر در کربلا

0

مدیر داخلی موکب فاطمه الزهرا قائمشهر در کربلا گفت: عملیات عمرانی موکب فاطمه الزهرا این شهرستان به طور کامل در کربلا به پایان رسیده است.

اسماعیل نادعلی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ۹ تا ۲۵ مهر ماه در کربلا کارهای عمرانی از جمله ساخت ۵ سرویس بهداشتی، ۷ حمام، یک آشپزخانه و ۲ خیمه بزرگ به ظرفیت حداکثر هزار و ۵۰۰ نفر را شروع و به پایان رسانده‌ایم.
وی تصریح کرد: از روز اول تا امروز برای نزدیک به هزار و ۳۰۰ زائر حسینی اطعام دهی صورت گرفت و با مستقر کردن یک بهداری با چند پزشک عمومی و متخصص خدمت‌رسانی به زائران اربعین در حال انجام است تا نکات پزشکی را در اختیار آن‌ها قرار دهند.
مدیر داخلی موکب فاطمه الزهرا قائمشهر در کربلا با بیان اینکه در این موکب مشکل کمبود آب داریم، خاطرنشان کرد: با وجود کمبود آب و نداشتن کولر تا دو روز پس از اربعین به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی خواهیم کرد.
نادعلی‌زاده یادآورشد: دیر رسیدن وسایل و برخی امکانات و غذا توسط ماشین‌های حمل موکب به کربلا باعث شد تا بعد از عبور از مرز همان وسایل را با قیمتی بالا خریداری کنیم اما خدمت‌رسانی به زائرین از همان روز اول آغاز شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.