پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بانوی حافظ قرآن چهاردانگه ای نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن اردن شد

1

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، عصر روز گذشته جمعه ۱۹ مهرماه 1398، در مراسم اختتامیه چهل‌‌ و‌ دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، برگزیدگان رشته حفظ کل و قرائت قرآن کریم در بخش بانوان که در اصفهان برگزار شد، معرفی شدند.

در این مسابقات کشوری خانم فاطمه نظری بانوی چهاردانگه ای و حافظ کل قرآن کریم در رشته حفظ کل رتبه اول را کسب کرده و حائز رتبه ممتاز شد.

خانم نظری همچنین با کسب این رتبه ممتاز جواز حضور در مسابقات بین المللی قرآن کریم که در کشور اردن برگزار خواهد شد را به دست آورد.

فاطمه نظری حافظ کل قرآن کریم از روستای قلعه در بخش چهاردانگه بوده و ساکن شهرستان بهشهر می باشد. آقای محمد محسنی همسر این بانوی چهاردانگه ای نیز قاری و حافظ برتر قرآن کریم می باشد.

خانم نظری در هنگام دریافت این جایزه به همراه فرزند خردسالش در روی سن حضور یافت.

چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم از ۶ تا ۱۱ مهر ماه در بخش برادران و از ۱۱ تا ۱۹ مهر ماه در بخش خواهران به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار شد.

پایگاه خبری چهاردانگه این موفقت به دست آمده برای این بانوی چهاردانگه ای حافظ کل قرآن کریم تبریک گفته و برای ایشان کسب موفقیت های بیشتر در این رشته قرآنی در مسابقات بین المللی را آرزو می کند.

1 نظر
  1. نیلوفر می گوید

    تبریک عرض میکنم سرکار خانم نظری انشاالله در سایه قرآن کریم موفق و پیروز باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.