پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برق منطقه‌ای مازندران شش طرح با دانشگاه‌ها دارد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا؛ مهندس حسین افضلی روز دوشنبه در نشست مشترک با استادان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بیان کرد: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از جمله دانشگاه های اثر گذار در کشور و جهان است و امیدواریم با تفاهم‌نامه‌های مشترکی که به زودی منعقد می‌کنیم  زمینه همکاری دانشگاه و صنعت  ارتقاء یابد.

وی ضمن بیان این مطلب که شیوه نامه شرکت برق منطقه ای و دانشگاه با وزارت نیرو برای تقویت فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی ابلاغ شد؛ گفت: با امضای این تفاهم نامه زمینه همکاری بیشتر خواهد شد و از طرف دیگر فرصت های مطالعاتی  استادان  این دانشگاه در رشته برق افزایش می‌یابد.

افضلی با بیان اینکه برق منطقه‌ای مازندران و گلستان ارتباط خود با دانشگاه را بهبود می بخشد؛ گفت: برای بهبود و تحکیم ارتباط صنعت و دانشگاه و همچنین برای بهره مندی از پتانسیل های علمی استادان دانشگاه جهت ارتقاء خدمت‌رسانی به مردم نیازمند همکاری‌ صنعت و دانشگاه هستیم.

مدیر عامل برق منطقه ای مازندران و گلستان اضافه کرد: هدف از پژوهش در برق منطقه ای بروزرسانی اطلاعات، تولیدات و توسعه اهداف سازمانی می باشد و ما با تحقیق و پژوهش بدنبال شناخت، اثر بخشی و رشد می باشیم.

افضلی گفت: شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان  از سال ۷۵ تاکنون تعداد ۱۰۵ طرح تحقیقاتی انجام داده است که از این تعداد ۲۲ طرح با دانشگاهای مازندران بوده است.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل نیز در این نشست گفت: ارائه طرح ها اثبات توانمندی است لذا همکاری دو طرفه و فعال کردن نمایندگان دانشگاه و برق منطقه ای مورد نیاز است.

دکتر جواد واثقی امیری ابراز امیدواری کرد ارتباط دو طرف دانشگاه و برق منطقه ای تقویت شود و نیازها بهتر تعریف شود.

دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که در رتبه‌بندی بین‌المللی تایمز ۲۰۱۹ در آسیا، رتبه‌ اول در میان دانشگاه‌های ایران و رتبه‌ ۴۳ در میان ۴۱۷ دانشگاه آسیایی را کسب کرد، در سال تحصیلی گذشته دارای ۶ هزار دانشجو در ۶ دانشکده مهندسی شیمی ، عمران، برق و کامپیوتر، مکانیک ، صنایع و دانشکده علوم پایه با ۴۰۰ کارمند و عضو هیات علمی بود.

/۱۸۹۹/۷۳۴۳

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.