پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رئیس جمهوری درگذشت مادر شهیدان داداشی را تسلیت گفت

0

رییس‌جمهوری ،در این پیام نوشت: درگذشت ام‌الشهدا بانو زبیده عبدالله‌تبار درزی مادر گرانقدر شهیدان علی‌اکبر، علی‌اصغر و عباس داداشی دیوکلایی از دلیر مردان دوران دفاع مقدس، موجب تاثر و تالم خاطر شد.

ایشان بیان کرد: نام و یاد این اسوه صبر و مقاومت که با الهام از مکتب عاشورا فرزندانی غیور تربیت و تقدیم اسلام و ایران کرد و خود در ایام پرفیض سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) دعوت حق را لبیک گفت، برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

رییس جمهوری افزود: اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه به خانواده محترم و مردم دلاور و شهیدپرور استان مازندران، برای آن مادر فداکار رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ؛ مراسم تشییع این مادر فداکار صبح امروز دوشنبه همزمان با روز تاسوعای حسینی با حضور استاندار مازندران از میدان انقلاب امیرکلای بابل تا گلزار شهدا دیو کلا برگزار شد. 

زبیده عبدالله تبار روز گذشته در سن ۹۰ سالگی  به علت کهولت سن و بیماری در  بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل درگذشت .

 فرزندان شهید این مادر بزگوار شامل شهید علی اصغر داداشی متولد دهم خرداد ۱۳۴۲ در تاریخ دهم اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در پادگان حمید به شهادت رسید.

 علی اکبر داداشی متولد هفتم تیرماه ۱۳۳۹ می باشد که در چهارم بهمن ۱۳۶۵ در عملیات کربلای  پنج  در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

همچنین عباس داداشی متولد هفتم شهریور ۱۳۴۷ می باشد که در چهارم دی ماه ۱۳۶۵ در ام الرصاص به شهادت رسید.

/۱۸۹۹/۷۳۴۳

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.