پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مرگ يك نفر در واژگوني تراكتور در روستاي خالخيل

صبح امروز جمعه 23 آبان 1393 يك دستگاه تراكتور در عبور روستاي خالخيل در دهستان گرماب بخش چهاردانگه دچار حادثه شده و واژگون شد.

0

 

ابراهيم ولاشي، عضو شواري بخش چهاردانگه در گفتگو با پايگاه خبري چهاردانگه ساري، از وقوع يك تصادف در روستاي خالخيل و مرگ يك نفر خبر داد.

 

آقاي ولاشي با تائيد اين خبر به خبرنگار ما گفت: صبح امروز جمعه 23 آبان 1393 يك دستگاه تراكتور در روستاي خالخيل در دهستان گرماب بخش چهاردانگه دچار حادثه شده و واژگون شد.

 

عضو شوراي بخش در ادامه گفت: يك دستگاه تراكتور صبح امروز كه در حال حمل بذر براي كاشت در مزرعه بود، با دو سرنشين واژگون شده و متاسفانه سرنشين اين تراكتور در اين حادثه جان خود را از دست داد و راننده آن نيز به بيمارستان انتقال يافت.

 

آقاي ولاشي در ارتباط با نام سرنشينان اين تراكتور به خبرنگار ما گفت: اين تراكتور يك راننده و يك سرنشين داشته كه متاسفانه سرنشين آن به نام مهدي عزيزي شويلاشتي در اين حادثه جان خود را از دست داد و راننده ي آن به نام عسكري عمادي، به بيمارستان منتقل شده است. هر دو سرنشين اين تراكتور اهل روستاي خالخيل منطقه ي شويلاشت بودند، كه براي حمل بذر به مزرعه در روستاي خالخيل دچار سانحه شدند.

 

پايگاه خبري چهاردانگه ساري به آقاي ولاشي، عضو شوراي بخش چهاردانگه كه در طي اين حادثه پسر عمه ي خود را از دست داده اند و همينطور به خانواده و بستگان مرحوم عزيزي و اهالي روستاي خالخيل اين مصيبت پيش آمده را تسليت گفته و براي آقاي عمادي، مصدوم اين حادثه نيز آرزوي شفاي عاجل دارد.

 

1393-8-23

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.