پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

معاون وزیر راه از پروژه‌های راه روستایی شهرستان ساری بازدید کرد

میرشفیعی بعد از ظهر امروز به همراه نمایندگان ساری و میاندرود وارد شهر کیاسر شد و قرار است امشب پس از بازدید از پروژه های راه روستایی این منطقه، جلسه جمع بندی را در محل شهرداری کیاسر پیرامون تصمیمات این سفر برای برون رفت از مشکلات حوزه راه روستایی منطقه اتخاذ کند.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، به نقل از خبرگزاری تسنیم، میرشفیعی بعد از ظهر امروز به همراه نمایندگان ساری و میاندرود وارد شهر کیاسر شد و قرار است امشب پس از بازدید از پروژه های راه روستایی این منطقه، جلسه جمع بندی را در محل شهرداری کیاسر پیرامون تصمیمات این سفر برای برون رفت از مشکلات حوزه راه روستایی منطقه اتخاذ کند.

 

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت 45 کیلومتری از راه های روستایی شهرستانهای ساری و بابل با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

مازندران با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی و به طبع آن تنوع فرآورده های کشاورزی نیازمند راههای مناسب روستایی به منظور حمل و نقل هرچه سریعتر، آسان‌تر در عین حال ارزان‌تر این فرآورده‌ها به بازار مصرف است که این موضوع یکی از اصلی ترین دغدغه‌های مدیران استان است.

 

اداره کل راه و شهرسازی مازندران با مشارکت مردمی اقدامات بسیار گسترده و وسیعی را در زمینه بهسازی و آسفالت راه های روستایی در دست اجرا دارد.

 

در شهرستان ساری 100 کیلومتر و در بابل 140 کیلومتر آسفالت راه های روستایی با مشارکت روستائیان در دست اجراست و امروز نیز با حضور معاون وزیر 45 کیلومتر از این پروژه‌ها به بهره برداری رسید و با بهره برداری از این راه ها، مردم استان از یک راه دسترسی ایمن و مناسب بهره‌مند شدند.

 

آسفالت راه‌های روستایی دراز محله، دینک، دامیر، سیدمحله و آبکسر در شهرستان ساری و راه های روستایی دونه سر، آهنگرکلای بزرگ، طغان، آردکلا و تجنک در شهرستان بابل بخشی از پروژه هایی بوده که امروز به بهره برداری رسیده است.

 

شهرستان ساری دارای 1132 کیلومتر راه روستایی بوده که از این مقدار 621 کیلومتر آن راه آسفالته است و شهرستان بابل نیز دارای 1044 کیلومتر راه روستایی بوده که  604 کیلومتر آن آسفالته است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.