پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

400 تن سیب در مازندران ذخیره‌سازی شود/ تامین اعتبار برای نیروهای بازرس بسیج

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید محمود حسینی‌پور بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه نباید مردم در بازار احساس ناامنی کنند، گفت: توزیع مرغ منجمد با ماشین‌های یخچالدار در سطح شهرستان‌ها و روستاها انجام شود.

وی ادامه داد: مسؤولیت تامین و توزیع گوشت و مرغ بر عهده جهاد کشاورزی است و همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با سازمان جهاد کشاورزی استان هستند.

استاندار مازندران با بیان اینکه سهمیه سیب استان باید از ۳۵۰ تن به ۴۰۰ تن افزایش پیدا کند، افزود: امسال نباید در استان شاهد کمبود سیب باشیم.

حسینی‌پور اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان باید مبلغی را برای نیروهای بازرس بسیج در نظر بگیرد.

وی با اشاره به اینکه باید آنقدر کالا در بازار تزریق کنیم تا کمبودی وجود نداشته باشد و قیمت‌ها رصد و پایش شود تا شاهد افزایش قیمت نباشیم.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه نمایشگاه‌های عرضه محصولات کشاورزی و اساسی از امروز در شهرستان‌ها راه‌اندازی شود و به صورت مستقیم اقدام به عرضه محصول کنند، ادامه داد: تمامی ۴۰۰ تن سیب سهیمه مازندران باید هرچه سریعتر به استان حمل و ذخیره شود و تحت نظارت استان قرار گیرد.

حسینی‌پور بیان کرد: نتیجه اقدامات صورت گرفته باید در کف بازار خود را نشان دهد و مردم اعلام رضایتمندی داشته باشند.

وی اضافه کرد: مرغ منجمد با قیمت مصرف کننده ۴۳ هزار تومان باید در تمام نقاط استان و در شهرها و روستاها توزیع شود.

وی با بیان اینکه نانوایی‌ها نیاز به نظارت ویژه دارند تا کیفیت نان کاهش پیدا نکند و با متخلفان برخورد و نتیجه برخورد اطلاع رسانی شود، گفت: مسؤولان به صورت جهادی وارد میدان شوند و فرمانداران روزانه قیمت‌ها را به استانداری اعلام کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۵/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.