پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۶ حادثه با ۳۶ مصدوم تنها در ۲۴ ساعت در مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سخنگوی اورژانس مازندران از امداد رسانی اورژانس ۱۱۵ به مصدومان حوادث رانندگی در سطح استان خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۶ حادثه ویژه ترافیکی ۳۶ مصدوم برجای گذاشت.

زکریا اشک‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: در ساعت ۱۱، روز جمعه ۱۸ خرداد، در اثر انحراف پژو پارس در مسیر بابلسر- آمل، ۵ نفر مصدوم و به بیمارستان شفا بابلسر منتقل شدند.

وی افزود: در همین روز در ساعت ۱۶:۱۸ در اثر برخورد ۲ دستگاه پراید در مسیر ساری – تاکام، ۸ نفرمصدوم شدند که به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری انتقال یافتند.

اشکپور گفت: در ساعت ۱۸:۵۸ همین روز، در برخورد خودروهای تیبا و فیدلیتی در شهرستان نکا، عبور کمیشان باز هم ۵ نفر مصدوم و به بیمارستان‌های امام حسین(ع) و بوعلی نکا منتقل شدند.

وی با اشاره به حادثه دیگری در تاریخ ۱۴۰۳/۳/۱۸ ادامه داد: در ساعت ۱۹:۴۰ نیز در برخورد ۲ دستگاه پراید در محور هراز، ۷ نفر مصدوم شدند که به بیمارستان‌های سوم شعبان دماوند و درمانگاه گزنک انتقال پیدا کردند.

سخنگوی اورژانس مازندران افزود: در ساعت ۱:۴۰ بامداد امروز ۱۹ خرداد نیز به علت انحراف خودروی پراید در مسیر زرین‌آباد بعد از بیمارستان زارع، ۵ نفر مصدوم و به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران خاطرنشان کرد: همچنین در ساعت ۱۶ روز گذشته، پنجشنبه ۱۷ خرداد نیز، در برخورد خودروهای نیسان و پراید در مسیر گلوگاه – نیالا، ۶ نفر مصدوم و به بیمارستان ثامن‌الائمه(ع) گلوگاه، منتقل شدند.

اشک‌پور با اشاره به اهمیت پایگاه‌های اورژانس در سطح استان در امر امدادرسانی، گفت: کمک به مصدومین حادثه‌ها در کمترین زمان ممکن انجام شد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.