پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۳ میلیون جلد کتاب درسی در مازندران توزیع شد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حسین کمالی در جمع خبرنگاران با عنوان اینکه چند سالی است که ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان از طریق سامانه انجام می‌شود، اظهار کرد: دانش‌آموزان و خانواده‌ها می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به ثبت سفارش کتب درسی دوره‌های تحصیلی اقدام کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش مازندران برای ثبت نام کتب درسی اطلاع رسانی لازم را داشته است و مدیران مدارس و خانواده‌ها اهتمام مناسبی نسبت به ثبت سفارش کتب درسی دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران با بیان اینکه توزیع و تحویل به موقع کتاب‌های درسی در کیفیت آموزشی تاثیر مستقیم دارد، تصریح کرد: مجموعه نظام تعلیم و تربیت در استان مازندران به دلیل اهمیت موضوع ثبت نام کتب درسی نسبت به این امر جدیت لازم را دارند.

وی اعلام کرد: در دو سال اخیر اداره کل آموزش و پرورش مازندران در ثبت سفارش کتب درسی در سامانه و دریافت تحویل آن رتبه اول کشور را کسب کرد.

حسین کمالی یادآور شد: ۹۷ درصد دانش‌آموزان و مدیران مدرسه اقدام به ثبت سفارش کتب درسی در سامانه کردند که بیانگر جدیت و پیگیری آموزش و پرورش در این راستا است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تاکید کرد: برای ثبت نام کتب درسی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم متوسطه نیاز به پیگیری بیشتری است و تقاضا داریم خانواده‌ها و مدیران مدارس نسبت به ثبت سفارش کتب درسی جدیت لازم را به کار گیرند تا به موقع کتب درسی را دریافت و تحویل دانش آموزان دهیم.

پایان پیام / ۸۶۰۶۹ /غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.