پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان نور تخصیص یافت

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، علی شادمان روز شنبه در جلسه شورای اداری نور افزود: از این میزان اعتبار ۷۷ میلیارد ریال در بخش تملک دارایی و بقیه نیز در توازن اختصاص یافته است.

وی گفت: با توجه به شرایط تحریم در کشور باید مدیران نهایت صرفه جویی داشته و در پیشبرد برنامه ها علاوه بر برنامه‌ریزی مطلوب از تمامی ظرفیت ها برای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان نور بهره گیرند.

شادمان  بر ضرورت حمایت از کار آفرینی و اشتغال تاکید کرد و اظهار داشت: مسئولان بدور از مسائل حاشیه ای باید با جدیت پی گیر واحدهای تولیدی نیمه تعطیل و غیرفعال بوده و هیچ پروژه‌ای نیز نباید تعطیل شود.

فرماندار نور همچنین از اجرای آزاد سازی سواحل در شهرستان خبر داد و گفت : در چند روز گذشته ۲ هزار و ۶۲۰ متر در رویان آزاد سازی شده و تا پایان ماه تمامی سواحل رویان آزاد سازی خواهد شد.

نماینده  مردم نور و محمودآباد در مجلس نیز در این جلسه افزود: با توجه به حضور وزیر صمت،  مشکلات واحدهای تولیدی به ویژه موقوفه بودن زمین این واحدها در شهرک صنعتی نور مطرح شد و قرار شد تا این موضوع پی گیری و مشکل رفع شود.

علی اسماعیلی ادامه داد: تخصیص اعتبار برای شهرستان باید با برنامه‌ریزی هر یک از مسئولان شهرستان بر اساس برنامه تقویم کاری پروژه ها اجرایی شود تا شاهد رشد و شکوفایی منطقه باشیم.

امام جمعه نور نیز در این جلسه با اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز در کشور  از مسئولان شهرستان خواست به منظور ارتباط بیشتر با مردم در آئین های عبادی سیاسی نمازجمعه حاضر شوند.

 حجت الاسلام قنبرعلی احمدی تصریح کرد: نمازجمعه علاوه بر روشنگری رخدادهای کشور و جهان محل بیان مطالبات مردم است.

۱۲۹۵/ ۱۶۰۲/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.