پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۱۴ کارگاه تولید اقلام بهداشتی در مازندران برپا شده است

0

سردار محمدحسین بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیا اینکه تاکنون ۲۱۴ کارگاه با بیش از چهار هزار خیاط برای تولید ماسک و اقلام بهداشتی فعال شده است، اظهار داشت: تاکنون سه میلیون و ۲۹۸ هزار نوع انواع مواد بهداشتی نظیر ماسک و گان تولید و توسط گروه مدافعان سلامت توزیع شده است.

وی با عنوان اینکه بیش از سه میلیون و ۱۴۳ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده نیز تهیه و توسط مدافعان گروه سلامت توزیع شده است، افزود: یکی از آثار خوب حرکت جمعی و جهادی، از بین رفتن ترس و واهمه مردم درباره تأمین نیازهای اولیه بوده است و سبب شد تا مازندران در شرایط سخت و اولیه به سرعت خود را بازسازی کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مشاغل و مردم براثر شیوع کرونا ویروس دچار آسیب و بیکار شدند، افزود: تاکنون بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی تحویل شد و از مجموع تولیدات بیش از ۴۲۲ هزار بسته بهداشتی با پشتیبانی خیران تأمین و تهیه شده است.

فرمانده سپاه کربلا با اظهار اینکه برخی‌ها در این ایام نیز همانند دوران دفاع مقدس مردود شده‌اند، از دستگیری ۱۱۳ نفر به اتهام احتکار اقلام بهداشتی و قاچاق در استان خبر داد و گفت: بیش از یک میلیون عدد انواع لوازم بهداشتی و پزشکی از این افراد کشف شده است.

وی یکی از اقدامات خوب برای پیش بینی شرایط سخت و مقابله با کرونا را ایجاد ۱۷ نقاهتگاه با بکارگیری هزار و ۷۰۰ تخت بیان کرد و گفت: در مجموع تاکنون بیش از ۲۶۶ هزار نیروی بسیجی برای مقابله با کرونا فعال شده اند.

کد خبر 4892599
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.