پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۰۰ میلیارد ریال به حوزه زیرساخت‌های ورزش آمل اعتبار اختصاص یافت

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه شهرستان آمل، از اعتبار اختصاص داده شده ۲۰۰ میلیارد ریالی از محل توزیع اعتبارهای استانی و کمیته برنامه‌ریزی شهرستانی به حوزه ورزش و تکمیل زیرساخت‌های ورزشی خبر داد.

ذات الله زارعی امروز در مجمع خیران ورزش یار شهرستان آمل که مدیرکل ورزش وجوانان مازندران نیزحضور داشت، گفت: قطعا امسال نیز در کمیته برنامه ریزی شهرستان آمل، با توجه به ظرفیت مدال آوری و حضور تیم‌های ورزشی و حمایت از این بخش و نیز تکمیل زیرساخت‌های ورزشی اعتبار افزایش ویژه‌ای خواهد داشت.

وی، به ظرفیت بیش از ۴۶ درصدی صنعت مازندران در شهرستان آمل و سرآمد بودن این شهرستان در بیشترحوزه‌ها در سطح استانی و کشوری اشاره کرد و افزود: با تقویت زیرساخت‌ها و افزایش سالن‌های ورزشی زمینه حضور جوان‌ها به سمت فعالیت‌های ورزشی هم بیشتر و زمینه بروز ناهنجاری‌های اجتماعی نیز به مراتب کمتر خواهد شد.

فرماندارویژه آمل با اشاره به اینکه کمبود زیرساخت‌های ورزشی امروزه باعث بروز بسیاری از چالش‌های اجتماعی شده است، تصریح کرد: با توجه به علاقمندی بالا و ظرفیت قابل توجه خیران در شهرستان آمل که در همه گلریزان‌ها درحوزه‌های مختلف متعهدانه پای کار بودند، قطعا با راه‌اندازی مجمع خیران ورزش‌یار در این شهرستان، می‌توان به روزهای خوش آینده در این حوزه نیز امیدوارتر شد.

زارعی، خیرخواهی ورزشی را مفهومی نوپا توصیف کرد و گفت: در کشور ما از سال‌های دور، همواره نیکوکارانی بوده‌اند که بی هیچ منتی زندگی خود را وقف نیازهای جامعه به خصوص در مناطق محروم کرده‌اند، اکنون ما معتقدیم نیاز امروز جامعه، توسعه فضاهای ورزشی به منظور افزایش تحرک بدنی، نشاط و تندرستی درجامعه است.

وی ادامه داد: ما سرمایه گذاری در حوزه ورزشی را سرمایه گذاری در حوزه پیشگیری و سلامت جامعه قلمداد می‌کنیم و اعتقاد راسخ داریم هرچه به ورزش بیشتر بهاء دهیم و زمینه دسترسی راحت‌تر مردم به اماکن ورزشی را فراهم کنیم، با افزایش سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها، هزینه‌ها در حوزه درمان کمتر می‌شود.

فرماندار ویژه آمل، جذب کمک‌های خرد در سطوح مختلف جامعه و امکان مشارکت همه اقشار در توسعه اماکن ورزشی را یکی دیگر از رویکردهای مهم دولت در بهره گیری از حمایت‌های نیکوکارانه عنوان کرد و گفت: در صدد هستیم، مردم را در جریان استعدادها و پتانسیل‌های ورزش قرار داده و هر شهروندی در هر نقطه شهری و روستایی بتواند بنا به بضاعت خود با هر مبلغی، گامی در مسیر تکمیل و راه اندازی هرچه سریعتر طرح‌های ورزشی و حمایت از ورزشکاران مستعد به عنوان قهرمانان آینده ورزش شهرستان بردارد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.