پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۰۰ روستای مازندران هدف و مسیر گردشگری هستند

0

به گزارش خبرنگار مهر، حسن اصغریان رستمی عصر پنج شنبه در مراسم طرح زراعت چوب و کاشت درخت در روستای گلیرد جویبار با اعلام اینکه مازندران بخاطر وجود منابع خدادادی و سرسبز بودنش همواره منطقه هدف مسافران و گردشگران بوده است، اظهار کرد: در ابتدای سال جدید نمایشگاه عرضه تولیدات روستایی و ارگانیک را در سطح بخش‌های استان را خواهیم داشت و این نمایشگاه‌ها در شهرستا نهای مستعد در بخش گردشگری برپا خواهد شد.

وی توجه به ظرفیت گردشگری در روستاها را مهم ارزیابی کرد و افزود: توجه به حوزه گردشگری در روستاها موجب رونق اقتصادی در سطح روستاها می‌شود.

اصغریان رستمی از توزیع ۳۵۰ هزار اصله نهال در روستاهای مازندران خبر داد و افزود: همچنین تا پایان سال ۳۰۰ هزار اصله نهال در سطح روستاها کاشته می‌شود.

وی در ادامه از توزیع ۱.۵ میلیارد دلار تسهیلات اشتغال در سطح روستاهای کشور اشاره کرد و گفت: متقاضیانی که برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی ثبت نام کرده اند، منابع شهرستان‌ها جذب و منابع دوم نیز ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: توسعه زراعت چوب در روستای گلیرد جویبار در فضایی به مساحت تقریبی ۱۰ هکتار و با کاشت ۱۱ هزار اصله نهال انجام شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.