پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۵ هزار و ۵۰۰ خیابان و کوچه مازندران تابلو ندارد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مدیرکل پست مازندران با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۵۰۰ خیابان و کوچه مازندران تابلو ندارد، گفت: ۲۶ هزار کوچه و خیابان روستاهای استان تابلو ندارد و در ۴۳۰ هزار مکان شهری ما پلاک شهری نصب نشده است.

محسن بخشی امروز ۲۰ مهر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ساری با بیان اینکه باید حرکت‌های جمهوری اسلامی ایران برای مستضعفین و فرزندان دنیا ادامه‌دار باشد، اظهار کرد: ۱۸ مهرماه روز جهانی پست است و هرسال این روز را همه دنیا در شبکه پستی گرامی می‌دارند.

وی با اشاره به اینکه پست استان مازندران روزانه ۵۰ هزار مرسوله را جابه‌جا می‌کند، افزود: در دوران کرونا دو قشر کادر درمان و پست به صورت بینا حرکت می‌کردند.

بخشی با اعلام اینکه از سال ۱۳۹۸ تاکنون تمامی خریدهای مردم، سازمان‌ها و نهادها از طریق شبکه پست جاری می‌شود، تصریح کرد: در دنیایی زندگی می‌کنیم که نگاه ۳ و ۵ بعدی اتفاق می‌افتد و زمان‌ها آنقدر محدود می‌شود که مردم فرصت خرید حضوری را ندارند.

مدیرکل پست مازندران با اعلام اینکه ۳۰ هزار مرسوله به صورت روزانه از استان‌های دیگر وارد مازندران می‌شود، یادآور شد: روزانه ۱۵ الی ۲۰ هزار مرسوله از استان مازندران به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

بخشی با بیان اینکه به ازای هر فرد ایرانی ۸ مرسوله جابه‌جا می‌شود، خاطرنشان کرد: هر کشوری که توسعه یافته‌تر باشد و از نظر اینترنت در اوج ترقی قرار گیرد؛ میزان استفاده از سرویس‌های پستی آن در اوج است.

وی با اظهار اینکه برای رسیدن به یک شهر هوشمند نیازمند ابزارهای اولیه هوشمند هستیم، یادآور شد: اگر بخواهیم امنیت شهر حفظ شود و از نظر اقتصادی به یک نقطه درست برسیم، الزاما نیازمند شهر هوشمند هستیم.

بخشی با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۵۰۰ خیابان و کوچه ما تابلو ندارد، گفت: ۲۶ هزار کوچه و خیابان روستاهای ما تابلو ندارد و در ۴۳۰ هزار مکان شهری ما پلاک شهری نصب نشده است.

این مسئول افزود : ۸۰۰ هزار مکان، ساختمان‌ها و ادارات ما فاقد پلاک کد پستی است و زمانی که دیتاها وجود ندارد چگونه می‌توان در رابطه با شهر و استان تصمیم‌گیری شود؟

مدیرکل پست استان مازندران اظهار کرد: در دنیا برای اینکه به هدف نهایی برسند الزاما دیتاهای درستی را پیاده سازی می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: پست درخدمت همه ارگان‌ها خواهد بود و اگر بخواهیم برای معضلات شهری اقدام ویژه انجام دهیم چاره‌ای نیست که از خدمات پستی استفاده کنیم.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.