پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۲۰۰ بهشهری به اردوهای راهیان نور می روند

0

به گزارش خبرنگار مهر، عابدین داغمه چی صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور با هدف آشنایی آحاد جامعه با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و شهدای گرانقدر برگزار می‌شود، افزود: اردوهای راهیان نور یکی از مهم‌ترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که باید از این ابزار نهایت بهره را برد.

داغمه چی اظهار کرد: اگر ما امروز با امنیت و آرامش در یادمان‌های شهدا قدم می‌زنیم همه اینها مرهون حضور خدا جویانه شهدا در دوران دفاع مقدس بود که امنیت و آرامش و خیلی چیزهای دیگر را برای ما به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه شهرستان بهشهر رمز پیروزی رزمندگان، شهدا و مسئولان را در دوران دفاع مقدس دلدادگی آنها با رهبر کبیر انقلاب دانست و گفت: اگر امروز بخواهیم که این انقلاب و نظام پا برجا بماند باید به ریسمان ولایت فقیه تکیه بزنیم و هرگز ولایت را تنها نگذاریم.

داغمه چی با بیان اینکه در ایام نوروز ۱۲۰۰ نفر از مردم شهرستان بهشهر تحت عنوان کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، تصریح کرد: در هر اتوبوس یک راوی و یک روحانی وجود دارد و زائران سرزمین نور به مدت پنج روز به مناطق عملیاتی سفر می‌کنند.

وی گفت: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و حضور در کاروان راهیان نور به پایگاه‌های بسیج مساجد و کانون‌های بسیج اقشار فرهنگیان، پیشکسوتان، ادارات و اصناف و کارگری مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.