پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یک میلیون مسافر – شب در رامسر اقامت کردند

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آزاد پیش ازظهر شنبه در نشست ستاد تسهیلات نوروزی غرب مازندران به میزبانی فرمانداری تنکابن با ارائه گزارشی از اقدامات نوروزی این شهرستان گفت: رامسر به عنوان یک شهرستان گردشگری در عرصه ملی و بین المللی، اقدامات ویژه گردشگری را طلب می‌کند و به همین منظور ما سعی کردیم فضای شهرستان توأم با شادی و نشاط باشد.

وی افزود: طرح استقبال از مهمانان نوروزی در ورودی‌های شهرستان و محورهای گردشگری اجرا شده و گذرگاه‌های فرهنگی، نمایشگاه‌های صنایع دستی با کیفیت تر از سال‌های قبل در سطح شهرستان ایجاد شد.

آزاد اجرای موسیقی زنده و جنگ‌های شادی در مکان‌های تفریحی شهر را از دیگر اقدامات شهرستان در جهت نشاط گردشگران دانست و بیان داشت: کارگاه گردی و دیدن کارگاه‌های صنایع دستی، رامسر گردی، بوم‌گردی و ارائه غذاهای سنتی و محلی از جمله‌ی دیگر خدمات گردشگری در رامسر است.

فرماندار رامسر اضافه کرد: ۴۰ مدرسه و آموزشگاه در رامسر به گردشگران اسکان می‌دهند و بیش از یک میلیون نفر گردشگر تا به این لحظه در رامسر شب اقامت داشتیم.

نماینده عالی دولت در رامسر با بیان اینکه بازرسان و ناظران برای رفع نیازهای ضروری در ستاد حضور فعال داشته و بیش از ۳۰ مورد شکایت و ۴۳۳ مورد بازرسی در رامسر تا تاریخ ۸ فروردین در رامسر انجام شد.

آزاد ادامه داد: شهرستان رامسر در زمره معدود شهرستان‌هایی است که در ورودی شهر کمربندی نداشته و گردشگری ترین محور آن محل تردد ماشین‌های سنگین است که ضرورت دارد تا این موضوع در دستور کار مدیران ملی و استانی قرار بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.