پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گره‌های اقتصادی گشوده شود/ واردات خودروی ارزان‌قیمت در حد وعده باقی ماند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز عیدفطر، با تبریک عید فطر به همه مردم و تشکر از روزه‌داران، اظهار کرد: ما هم باید در عید شاد و خوشحال باشیم و هم دیگران باید شاد و خوشحال باشند، باید بدانیم سرنوشت ما انسان‌ها به هم گره خورده است و همه باید شاد باشیم،ولی اگر جمعی گرفتار باشند خوشحالی برای فرد لذتی ندارد.

وی افزود: باید تا جایی که می‌توانیم برای فراهم کردن زمینه خوشحالی سایر افراد سعی و تلاش کرده و گره‌ها و مشکلات زندگی‌شان را بگشاییم و به دادشان برسیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مشکلات و گرفتاری‌ها زیاد است، اضافه کرد: دولت و مسؤولان هم باید در شرایط گرانی به اجناس، ارزاق و وسایل توجه کنند و شرایط را آسان کرده و اقتصاد را به‌گونه‌ای تدبیر کرده به‌گونه‌ای که به خانواده‌ها فشار زیادی وارد نشود.

محمدی‌لائینی با اعلام اینکه مجلس در یک سال باقی‌مانده گام‌‌های موفق‌تری را بردارد، بیان کرد: به عنوان نمونه در حوزه خودرو هنوز به یک نتیجه روشن نرسیدیم و خودرو روز به روز با روند بی‌ضابطه درحال افزایش قیمت بود و مشخص نیست چگونه قیمت‌گذاری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه واردات خودروی ارزان‌قیمت هم در حد وعده باقی مانده است، گفت: باید به مساله اقتصاد بیشتر توجه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: اینکه مردم یک ماه در مراسم ماه مبارک رمضان، شب قدر، راهپیمایی روز قدس حضور داشتند و در حمایت از نیازمندان کمک کردند، صمیمانه تشکر می‌کنیم.

محمدی‌لائینی ادامه داد: از دستگاه‌هایی که امنیت را حفظ کردند و مراسم برگزار کردند تا مردم بدون دغدغه به وظایف دینی خود بپردازند صمیمانه تشکر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: روز قیامت که وحشت همه جا را فرا می‌گیرد اما انسان‌های پرهیزگار و باتقوا از یک امنیت ویژه روانی برخوردار هستند و در یک مکان امن قرار دارند؛ به این دلیل که در دنیا مقام امین و از شر شیطان، وسوسه نفس و ارتکاب به گناه و حرام در امان بودند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: به این دلیل که افراد باتقوا در دنیا برای خود امنیت اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی و حلال و حرامی به وجود آوردند روز قیامت هم از امنیت و ایمنی بالایی برخوردار هستند.

محمدی‌لائینی با تاکید بر اینکه راهکار رسیدن به ایمنی و امنیت این است که به تقوا پناه ببریم و اهل تقوا باشیم، گفت: فلسفه روزه‌داری بزرگداشت خداوند و شکر نعمت‌های خداوند است که موجب اهمیت به واجبات خداوند، دوری از حرام و شکرگزاری از خداوند می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.