پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کندوان یک‌طرفه می‌شود

0

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: تردد خودروها در مسیر شمال محور کندوان سنگین بوده که به همین دلیل مسیر مرزن‌آباد به سمت تهران مسدود شده و پس از تخلیه بار ترافیکی از مسیر تهران به سمت شمال اعمال محدودیت یک‌طرفه را خواهیم داشت.

 وی افزود: از لحاظ جوی در محور سوادکوه شاهد بارندگی و همچنین کاهش دید در ارتفاعات گدوک سوادکوه و تلمادره کیاسر هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال کماکان تداوم دارد، اضافه کرد: تردد کامیون و کامیونت از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

جهان‌تاب یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه ۲۴، شنبه ۲۵ و یک‌شنبه ۲۶ شهریور ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت یک‌طرفه طی امروز در محور کندوان، افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های شنبه ۲۵، یک‌شنبه ۲۶ و دوشنبه ۲۷ شهریور ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: همچنین تردد انواع تریلر‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ طی وزهای جمعه ۲۴ و شنبه ۲۵ شهریور ماه امسال از محور تهران-فیروزکوه- قائم‌شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

جهان‌تاب خاطرنشان کرد: باتوجه به بارش‌ها و همچنین احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران تاکید بر توجه به هشدارها و پرهیز از ترددهای غیرضروری به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی مازندران است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.