پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کندوان از صبح امروز یک‌طرفه شد

0

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، با بیان اینکه شاهد ترافیکی پرحجم در محور هراز و ترافیکی روان در محورهای سوادکوه و کیاسر هستیم، اظهار کرد: ترافیک سنگین محور کندوان را به سمت شمال از ساعت ۸ صبح امروز یک‌طرفه کرد.

وی با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی صفر از امروز در محورهای مازندران درحال اجرا است.

رئیس پلیس راه مازندران به ممنوع بودن تردد تمامی کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ امروز از محور هراز اشاره کرد و گفت: همچنین تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه ۲۲ و پنج‌شنبه ۲۳ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه ۲۴، شنبه ۲۵ و یک‌شنبه ۲۶ شهریور ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی روز‌های پنج‌شنبه ۲۳، جمعه ۲۴ و شنبه ۲۵ شهریور ماه امسال به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه ۲۲، پنج‌شنبه ۲۳و جمعه ۲۴ شهریور ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است.

جهان‌تاب ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های شنبه ۲۵، یک‌شنبه ۲۶ و دوشنبه ۲۷ شهریور ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران بهکصورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد:  تردد انواع تریلر‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه ۲۳، جمعه ۲۴ و شنبه ۲۵ شهریور ماه امسال از محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اجرای محدودیت‌های ترافیکی درصورت افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوع توجه به هشدارهای پلیس است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.